2009. november 14., szombat

SID - Szabad vagyok

10 megjegyzés:

Andra írta...

ez most így nagyon like.

lightpost írta...

ugyehogy :)

borii írta...

Nekem akkor sem tetszik ez a fekete-pink sztájl. Részemről nemlájk. :/

lightpost írta...

nekem sem a színe miatt tetszik...

"én nem - mondta a rács -, engem majmok köré zártak..."

hanem az ilyenek miatt.

Nap írta...

háháááá bori is velem vaaaan háhá.
amőgy most sem néztem meg a blogodon a videót :D

lightpost írta...

ej.

mondjuk anyum szerint pont ez az idézet egy régi-régi dalszövegből van átemelve.
bár attól még jó. szerintem.

Dorka írta...

Igen, ezt akartam írni, hogy azért azt ugye vágod, hogy ez egy régi dal átirata? De nekem is ez a kedvenc sorom. :) Ők voltak a Csillag születikben is, de nem nagyon értem, miért. Mármint ebből a klipből eléggé úgy tűnik, hogy fel vannak fedezve. És nekem sem tetszik a sztájl.

lightpost írta...

igen, Rolls Frakció az eredeti :)
anyum neki is látott megkeresni itthon bakeliten, de úgy tűnik, pont az a lemez nincs meg, amin a Szabad vagyok van.

és szerintem is elértek már ők valamit korábban is, legalábbis van fent több klipjük is YouTube-on, és a Nap felé c. dalukat már hallottam is valahol régen... úgyhogy ennyi erővel akár a Géniusz is mehetett volna csillagnak születni :) talán rájuk még jobban rájuk is fért volna.

lightpost írta...

(tejóég, mennyi "is")

Nap írta...

nem biztos hogy minden zenekarnak a csillag születik az álom...