2009. november 23., hétfő

szeret-nemszeret

utálom a fizikát, félévek óta írom belőle a zéhákat, és még mindig ugyanúgy megy: sehogy; a rosszidőt is utálom, ha hideg a szél és még az eső is esik hozzá, és kint vagyok az utcán, és nincs esernyőm, de ha lenne is kifordítaná a szél, mert mindig el van törve; és fejfájásig álmosnak lenni is utálok, főleg ha még értelme sem volt ennyit tanulnom, mert nem lett tőle jobb; és ha véletlenül szánok egy kis időt a barátaimra, akkor megint vagy nem alszom, vagy nem tanulok, és persze magamat ismerve inkább nem alszom, így a következő napomnak megint nem lesz értelme az egyetemen, mert úgyse tudok figyelni, és így szépen görgetem magam előtt az egészet, miközben sosincs időm semmire. anyám, én nem ilyen lovat akartam.

vagy csak én csinálom rosszul, biztos nem erre az egyetemre kellett volna jönni, vagy nem kéne ilyen lelkiismeretesnek lenni, vagy mittudomén, biztos be kéne rúgni minden este, mint minden rendes egyetemistának. vagy csak egy szuperhíró-mód kellene nekem is. vagy egy zenekar... igen, talán ennyi elég is lenne a szuperhősséghez.

és legalább az első sorban bérelt helye van egy csillogó szempárnak.
8(

6 megjegyzés:

gregorio írta...

ha majd egyszer úgy lesz (tudom, ez ilyen költői dimenzió), ruházz be egy 5-6000 Ft-os ernyőbe, az mindent túlél. én megtettem ezt vagy 3 éve, azóta szinte már élvezem az esőt, ahogy az emberek kínlódnak a kínai ernyőikkel, én meg csak megyek nyugodtan. :) azóta szerintem már meg is térült az ára, főleg ha azt vesszük, hogy Veszprében is sokat használtam, ott meg mindig fúj a szél, eső idején meg különösen, ráadásul mindig szembe. :)

lightpost írta...

:) rendben, köszi.

Dorka írta...

Nekem legutóbb elvágta a kezem az esernyőm. Azóta méginkább utálom.

lightpost írta...

igen, nekem is! épp próbáltam szigszalaggal összehegeszteni valahogy, és az első része jó lett, aztán amikor megpróbáltam elérni hogy ne szakítsa ki saját magát ha kinyitom, elvágta az ujjamat.
lehet hogy inkább napernyő kéne, az egyszerűbb, meg nagyobb.
vagy újtermék poncsó :P

Tomi írta...

angol esernyőt kell venni, az kb egy orosz tank, csak nem lő. és olcsó. ott lehet kapni.

lightpost írta...

jól van, úgyis akartam menni Londonba még, majd akkor ezért is