2008. augusztus 3., vasárnap

már augusztus van?!

meglepően gyorsan telik az idő. volt hogy azt hittem hogy csak a nyarak telnek gyorsan, de most már a suli ÉS a nyár is gyorsan telik.

szörnyű. gyakran annyira gyors, hogy nem is nagyon fogom fel a dolgokat, csak úgy hirtelen történnek dolgok és elkezdődnek dolgok és befejeződnek dolgok, és addig oké hogy ott vagyok, de nem hagynak nyomot az időérzékemen.

lehet hogy ezért nem emlékszem egy csomó mindenre.

tegnap voltunk VD-nál kisköltségvetésű filmnézős buli ürügyén, megnéztük Ford Ferlint meg Boratot meg egy csomó Pixar-kisfilmet, meg a Youtube nagyjait. ma pedig voltam kint Tapolcán a szüleimmel fagyizni meg nyáribobozni, meg körbesétáltuk a tavat és néztünk hattyút, aztán beugrottunk a másodunokatesómhoz számítógépet javítani meg beüzemelni egy játékot (Call of Duty 4, nagyon tetszős FPS, nemrég végigvittem, kétszer is), aztán sebtiben kitakarítottuk a lakást, megnéztük A bajusz című francia filmet (ha látta valaki, az elmondaná, hogy szerinte miről szól?), aztán vacsi után beszélgettem anyukámmal a világ dolgairól, valamint rájöttem, hogy nemhogy a Petőfi Rádió jó, hanem a Magyar1 modern-népies dizájnja is nagyon tetszetős, nem is beszélve a tizenegytől kezdődő A38 hajós koncertről. most meg Al di Meola játszik a Dunán.

egész kellemesen telnek ezek a nyári napok.

2 megjegyzés:

manolany írta...

A bajusznak a végét láttam. A családom az egészet, de szerintem ők sem értettek belőle többet. A végén a pasi megnyugodott, hogy a felesége észrevette, hogy levágta a bajuszát és amíg mellette feküdt az ágyon, a vízbe dobott képeslapon elmélkedett.... :D Meg evett a filmben tésztát is.
egyébként nem tudom. Majd megkérdezek már én is valakit.

lightpost írta...

köszi :)
amúgy a fickó rendszeresen vízről álmodott a filmben. de nem tudom ennek van-e köze bármihez is.