2008. november 3., hétfő

énisénis

ez egy vadidegentől van, gondoltam írok egyet én is majd ha lesz időm. aztán hirtelen mindenkinek lett eze, időm meg nem. szóval ezért.

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
egy kocsma előtt az utcán

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
nem szívesen

3. Bealszol a tévé előtt?
kb másfél éve nemigen tévézek, meg úgy általában nem (viszont alsós koromban mindig elaludtam a péntek esti Dallason)

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
igen, de nem olyan jó, fehér bögréből sokkal jobb

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
nem voltam még betűzőversenyen

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
nem szoktam vitatkozni, főleg nem barátaimmal

7. Gyorsan gépelsz?
egész gyorsan

8. Félsz a sötétben?
néha

9. Most van valaki, aki tetszik?
a lányok

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
mert elmúlt...

11. Szerencseszámod?
azt hiszem, legutóbb a hatos volt, de elég régen

12. Nyertél már lottón?
nem

13. Most iszol valamit?
nem

14. Okosnak tartod magad?
nem

15. Ettél valaha bogarat?
véletlenül, muslicát

16. Most van valaki, aki hiányzik?
van

17. Mit kérsz karácsonyra?
pengetőt

18. Ismered a muffinembert?
miért, ő azt mondta ismer engem?

19. Beszélsz álmodban?
állítólag előfordul

20. Emlékszel az első csókodra?
persze

21. Reptettél valaha sárkányt?
igen, de csak papírból

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
múlt szerdán a budafoki úti uszodába, tesire

23. Sikeresnek tartod magad?
folyamatban vagyok

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
kábé százhúsz, de lehet hogy több

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
falovat biztosan

26. Mik a terveid holnapra?
koncert Fegyivel

27. Mit csináltál múlt hétvégén?
aludtam

28. Most hiányzik a suli?
nem hagy időt rá hogy hiányozzon

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
talán tegnap, de szombaton biztos

30. Szeretsz szingli lenni?
miért, van olyan aki szeret?

31. Szereted a szobádat?
nagyon

32. Ki a hősöd?
don Quijote

33. Lógtál valaha a suliból?
nem, nagyon szerettem a Hermanba járni

34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
alszom

35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
Napot

36. Mi a kedvenc ételed?
hús

37. Ettél valaha kutyakaját?
nem, de kéne

38. Őszinte ember vagy?
amennyire tőlem telik

39. Szereted a ham&eggs-et?
igen, a tojást nehéz elrontani

40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
pénztárca, mobil, mp3-lejátszó

41. Van valamilyen sebhelyed?
a két könyökömön egy biciklizés, meg állítólag a tarkómon egy váza nyoma

42. Szereted az akciót, a pörgést?
nem

43. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
boldog :)

44. Mi a legnagyobb titkod?
nincs legnagyobb titkom

45. Milyen gyakran telefonálsz?
kb kétnaponta, amikor elmesélem anyumnak hogy semmi nincs
(Gorgiász, ugye...)

46. Hiszel a szerelemben?
én ne hinnék?

47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
majd meglátjuk

48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy lányon?
a szeme, az arca, a haja, az alakja

49. Mikor sírtál utoljára?
nem emlékszem

50. Kit öleltél meg utoljára?
Napot

51. Jól kijössz a családoddal?
igen

52. Hol van a mobilod?
az asztalomon

53. Mit ettél utoljára?
pörkűtt

54. Mi a kedvenc színed?
a bordó és a lila (és a kék) (és a narancssárga) (például)

55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?
a Ne szórakozz Zohannal!-t

56. Most milyen dalt hallgatsz?
Depresszió - Múlnia muszáj

57. Most mire vágysz?
szétordítani a torkomat egy koncerten

58. Melyik a kedvenc kocsid?
az apáé

59. Most nézel valamit a tévében?
nem

60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
anyummal

2 megjegyzés:

bemapoe írta...

Én is oda járok úszni, csak keddenként.

Tomi írta...

arra gondoltam most, h basszus, azt kellett volna írnunk, a kedvenc színre, hogy barna. nem. a kék.