2011. február 2., szerda

összefoglaló

úgy terveztem, hogy majd vezetek naplót jól a "szünetemről". évek óta nem volt ilyen téli szünetem, hogy ráérjek, és meg kell mondanom, ez utóbbi tényleg tök jó dolog. kár, hogy a következő két évben megint csak nyáron várható ilyesmi. aztán végül nem sikerült naplót vezetnem a szabad napjaimról, pedig történt sok dolog. voltam a Hermanban, és tényleg meglepően sok lány jár oda; mondhatni bődületesen sok. cserébe a HermanHétből kb csak egy jurtát meg a plakátokat láttam, mivel végül gyakorlatilag végig egy 8 m^2-es helyiségben ülve gitároztunk, hogy felkészüljünk egy koncertre, amiről egy nappal a fellépés előtt derült ki, hogy főműsoridőben lesz, és még közönség is lesz. aztán olvastam is valamennyit, meg gépezni is volt időm végre, és még 1-2 film is belefért. most meg új tanév, új csoporttársak, megint nem fogok ismerni senkit, egészen remek. de legalább koncertek, na azok lesznek most dögivel, és az első 2-3 hétben talán még időm is lesz elmenni rájuk...

Nincsenek megjegyzések: