2011. március 26., szombat

töltögető

1) Milyen regényt olvasol most / olvastál utoljára? Tetszett?
Eoin Colfer Ja, és még valami... c. regényét, a Galaxis-trilógia hatodik részét. egész jó, régen nevettem már hangosan könyvön. bár a tulajdonnevek fordításán egy picit még agyalhattak volna.

2) Melyik a legtávolabbi hely, ahol jártál?
London, jó volt ott nagyon, és egy hét alatt csak egyetlen egyszer esett az eső. (nem, nem hétfőtől vasárnapig.)

3) Sorolj fel három olyan helyet, ahova egyszer szeretnél eljutni.
Japán, kíváncsi vagyok, tényleg 5 cm/s sebességgel hullanak-e ott a cseresznyefalevelek. aztán Ausztrália, valahogy sokkal jobban vonz, mint Amerika, és még kenguruk is vannak. valamint Anglia, oda feltétlenül visszamennék még.

4) Van kedvenc sorozatod?
van, a Fibonacci a Dr House az volt egy időben, de már vagy egy éve nem láttam. úgyhogy talán marad a Neon Genesis Evangelion. (most nézem harmadszor, bár már talán kezd veszíteni a varázsából, mióta nem kell tűkön ülve várni a következő részt.) meg a Jóbarátok, természetesen. ja meg a John Doe - a múltnélküli ember volt még, csak azt sajnos nálunk hamar félbehagyták.

5) Mi a legbonyolultabb étel, amit el tudsz készíteni?
mézes-mustáros csirke mézből, mustárból és csirkéből. nem túl bonyolult, de annál finomabb.

6) Hogyan szoktál aludni?
leginkább nagykifliben.

7) Láttad 1999. augusztus 11-én a napfogyatkozást?
részben.

8) Mi a véleményed az atomenergiáról?
támogatom. (miért, mit támogassak?) bármennyire is szépek a zöld alternatívák, egyelőre sokkal kevesebb energiát tudunk kinyerni belőlük.

9) Sportolsz / sportoltál valamit?
régebben kosaraztam, évekig úsztam is, de túl hideg volt a víz. a floorball sajnos csak egy évig tartott, most meg a falmászás menne, ha úgy lenne rá időm, ahogy nincsen.

10) Játszol / játszottál valamilyen hangszeren?
fuvola meg gitár, szeretem ezeket. ha gyakorolnék és menne is, talán még jobban szeretném. majd nyáron.

11) Hány embernek tudod fejből a telefonszámát?
azokét tudom, akiket még vezetékesről hívtam, és be kellett írni mindig a számot. Nap, Fegyi, Tsaba régi száma, meg jónéhány vezetékes, amiknek egy része talán már nem is működik. még Türüppé meg anyumé megy, ha nagyon megerőltetem magam. (van számhordozás, tessék a legelső telefonszámnál megmaradni, mert az újat már nem tudom megjegyezni.) ja meg a sajátom; azt sosem értettem, hogy a saját számukat miért nem jegyzik meg az emberek, hiszen mindenhol azt kérdezik, ahol kérdezik.

12) Mi az, amit soha nem ennél meg?
tücskök-bogarak és különböző fejlődési szakaszaik.

13) Ha nyernél 50 millió forintot, mihez kezdenél vele?
visszafizetném a rokonaim által felvett hiteleket. (soha ne vegyetek fel hiteleket.) vennék egy kisebb lakást Pesten. a többit a negyvenkilencedik millióig betenném a bankba, a maradékból meg vennék egy Marshall falat, azt' hadd szóljon.

14) Hány gyereket szeretnél?
mondjuk kettőt.

15) Gondolkoztál már rajta, hogy mi legyen a nevük?
nem sokat. mondjuk lánynak a Hajna, az tetszik. (és nem az enjambement miatt.)

16) Mi volt a jeled az óvodában?
fenyőfa. az a legjobb.

17) Dohányzol? Ha nem, rágyújtottál valaha?
nem dohányzom; egyszer apummal elszívtunk egy szivart, amit egy barátomtól kaptam 16. születésnapomra. nem szeretem a cigifüstöt, kivéve esetenként a meggyújtás utáni pár pillanatban. az ízesített szivarok és pipák füstjével már jobban elvagyok, a vízipipa illata pedig kifejezetten tetszik.

18) Mikor voltál először részeg?
fú, Spanyolországban az utolsó osztálykirándulásunkon, négy sörtől meg négy tequillától álltam kicsit fejre, amikor Lloretben "heppi vaccs" volt ("boldog óra", jobb helyeken happy hour néven ismert); voltunk rockkocsmában, ahol kaptam számot (Metallicát, nyilván), aztán sodródtam a srácokkal hosszú sétálóutcákon, aztán volt valami vicces sztori valami egérrel. ennyi rémlik, a többi már történelem.

Nincsenek megjegyzések: