2011. április 5., kedd

kérdőív megint

Milyen csúnya szót használsz leggyakrabban?
fogalmam sincs. gondolom a B-betűset.

Kivel beszélsz legtöbbet?
Ricával.

Emlékszel még az első személyre, akit megcsókoltál?
emlékszem.

Emlékszel, hol voltál 2001. 09. 11-én?
otthon. Császárdani hívott fel azzal, hogy lövik a Pentagont.

Inkább te csinálnád a képet vagy rajta lennél?
inkább én csinálnám. sok dolog van odakint, ami érdekesebb mint én.

Mi volt az utolsó film, amit láttál?
a Neon Genesis Evangelion 21. részének rendezői változata.

Van valamelyik barátodnak gyereke?
van.

Nevezett valaha is valaki lustának?
nem nagyon. bár azt gyakran emlegetik, hogy milyen jól el tudom fecsérelni az időmet.

Vettél be valaha gyógyszert, hogy el tudj aludni?
vettem. fejfájáscsillapítót, mert nem tudtam elaludni, mert fájt a fejem.

Milyen CD van jelenleg a CD lejátszódban?
nem tudom. az otthoniban talán Nickel Creek, a pestiben jelenleg semmilyen, legutóbb a Depresszió jubileumi koncertlemeze volt.

A rendes vagy a csokis tejet szereted jobban?
a rendeset. a csoki külön jobb.

Mondott el neked valaki titkot ezen a héten?
mondott.

Tudsz fütyülni?
tudok. mondjuk lenne mit csiszolni rajta, de annyira azért nem izgat a dolog, hogy gyakoroljak is.

Mi az első dolog, amit megnézel az ellenkező neműeken?
amíg nem nézem meg az arcát vagy az alakját, nem tudhatom, hogy valaki ellenkező nemű-e egyáltalán.

Mit vársz nagyon?
a nyarat, mint mindig.

Szeretted gyerekként a rajzfilmeket?
szerettem. vasárnap négytől Disney, később délutánonként Bolondos Dallamok, később suliból hazaérve Nickelodeon, később esténként animék.

Mit fogsz csinálni egy órán belül?
szerintem lefekszem.

Szerelmes beléd valaki?
igen :)

Mi volt az utolsó szám, amit hallgattál?
Hoobastank - Did You. de csak mert bekészítettem, mivel a többi számot nem ismerem amit előtte hallgattam.

Mikor sírtál utoljára?
talán ősszel.

Számítógépről böngészel vagy laptopról?
számítógépről. nincs laptopom, nem is hiányzik. gép-szempontból kétlaki életet élek. meg amúgyis.

Akarsz most valamilyen piercinget vagy tetoválást?
nem akarok. ha egyszer rocksztár leszek, esetleg lesz egy karikám.

Randiztál valaha olyan lánnyal/pasival, akinek tetoválásokkal volt borítva a teste?
nem randiztam.

Mit csináltál ez előtt?
fizikát írtam. pont úgy sikerült, ahogy szokott.
(nem szokott.)

Mikor aludtál utoljára a padlón?
a szilveszteri buli után az Avason.

Hány óra alvásra van szükséged?
kilencre. nyolc óra alatt nem vagyok életképes.

Mindig reggelizel?
nem, általában csak reggelente szoktam.

Gyorsan eltelnek a napjaid?
abszolút gyorsan. egy ideje nincs időm számolgatni, hogy megint gyorsabban telik-e az idő mint eddig, de tartok tőle, hogy lassulni most sem lassult.

Mit csináltál múlt éjjel?
horpasztottam.

Hány éves leszel a következő születésnapodon?
fú, talán huszonhárom. ez a kérdés nem egyszerű, általában mire megjegyzem hogy hány éves vagyok, már kezdhetem is elölről. aztán meg néha túl jól sikerül, legutóbb is évekig hittem azt, hogy huszonegy éves vagyok. azt hiszem.

Az azonos vagy ellentétes neműekkel jössz ki jobban?
akárkivel, ha szívesen beszél hozzám.

Az oldaladon alszol?
Rica oldalán alszom.

Szoktál híradót nézni?
nem szoktam, nem bírom a vért.
(jesszusom, bennem is van egy csomó.)

Hogy szerezted valamelyik hegedet?
összebicikliztem a jobb könyökömet. meg kellett néznem, hogy melyik is volt az.

Ki volt az utolsó személy, aki felbosszantott?
nem tudom. nem nagyon szoktam bosszankodni.

Szeretsz valakit?
jap :)

Melyik oldalát rajzolod először a szívnek?
a bal oldalát.

Milyen színű a hajad?
sötétbarna.

Milyen a vértípusod?
talán A Rh+. de mióta elhagytam a dögcédulámat, nem vagyok biztos benne.

Kivel akarnál 24 óráig összekötve lenni?
egy Marshall-fallal meg a gitárommal.

Milyen pletykát terjesztettek már rólad?
hogy okos vagyok. egyesek máig ebben a hitben élnek.

Szereted a sárgarépát?
szeretem. azért tudok fütyülni.

Mit csinálnál, ha beragadnál egy liftbe?
jeleznék, és megvárnám, míg ki tudok ragadni a liftből. egy flakon víz úgyis mindig van nálam, szóval ellennék egy darabig, ha nagyon muszáj.

Bele vagy zúgva valakibe?
belezúgni kiskoromban volt divat.

Mi az, amit mindig is akartál?
azt hiszem, zenélni.

Sokszor hordasz feketét?
nem elégszer.

Felnőtt vagy?
diák vagyok, és ezen nem is szeretnék változtatni.

Hol vannak a legjobb barátaid?
gondolom otthon, vagy az albérletben, vagy a koliban. végülis hétköznap van, ezek meg rendes gyerekek.

Le vagy barnulva?
kétlem. majd nyáron.

Tévéfüggő vagy?
nem vagyok tévéfüggő, még tévénéző sem nagyon. Showderen, Showder Klubon és Barátok Köztön kívül mást nem is nagyon láttam a tévében karácsony óta.

1 megjegyzés:

Mese írta...

:D szóval csak reggel reggelizel...komám, hát ez micsoda egészségtelen szemlélet:)