2011. december 1., csütörtök

ünnepi készülődés

hogy lehet az őszi félév vizsgaidőszakát pont az ünnepek elé és után (és közé) elhelyezni?!

valahogy nem bírom feldolgozni, hogy kinek jó az, ha a karácsonyi készülődés az egyetemisták számára jórészt vizsgára készülődésből áll, és az ünnepek között sem lehet teljesen kikapcsolódni, hiszen az új év is vizsgával indul már a harmadik napon.

tavaly is milyen romantikus volt december 24-én hajnali fél ötkor, a karácsonyfa égőinek fényében befejezni a szakdolgozatomat, csak hogy aztán végre elkezdhessek készülni a tíz nappal azután következő záróvizsgámra.

jövő ősszel elvből nem veszek fel vizsgás tárgyat.

2 megjegyzés:

Makkancs írta...

De jó, hogy vannak, akik megtehetik, hogy skippelik a vizsgás tárgyakat. Én sajnos nem tehetem.

Viszont én nem csak a téli vizsgaidőszakot tenném előrébb vagy hátrébb, hanem a délelőtti órákat is beszüntetném. Legalábbis a 11 előtt kezdődőket.

lightpost írta...

csak azért tehetem meg majd kivételesen, mert csúsztatok egy félévet az egyetemen, hogy legyen végre egy olyan félévem, amikor azt veszek fel, amit csak akarok.

a reggel nyolcas kezdés meg valóban emberiségellenes bűntett, főleg ha ugyanezeken a napokon este nyolcig tartanak az órák.