2014. január 27., hétfő

töltögető

mém, angolul, jó'vanazúgy.

1: What was the last argument you had about?
hogy vajon sávonként otthon, egyben próbán, sávonként próbán, egyben stúdióban, esetleg sávonként stúdióban vegyük-e fel a pesti bandánk dalait. én mindegyiket támogattam, aztán majd néhánynak nekikezdünk.

2: How long is your longest relationship?
erősen tart az öt év felé, és van ott még, ahonnan ez jött!

3: What is something not many people know about you?
bár sokat fejlődtem az elmúlt hat évben, még mindig nehezen kezdek el szóbaállni új emberekkel, és elég sokáig tartom magam ahhoz, hogy nem is érdekelnek. de simán lehet, hogy ez tudott.

4: Two truths and a lie. Go.
hát most így hirtelen semmi. majd legközelebb.

5: Do you believe in fate/destiny?
a fate/stay night az egyik kedvenc animém lett pár évvel ezelőtt, már akkor, amikor csak kb 2-3 képkockát láttam belőle. ennek viszont sokkal menőbb a zenéje. az Evangelionról már ne is beszéljünk.

6: Where is somewhere you’ve always wanted to live?
a lovagkorban nagyon szívesen éltem volna mindig, de azért a mostani higiéniás viszonyok mellett.

7: Has there ever been a song that made you cry?
igen. bár ebben talán a temetés is közrejátszott, ahol elhangzott.

8: Do you jump/scare easily?
jaj, nagyon. és olyankor mondom is, hogy jaj. elég, ha valaki van egy ajtó mögött, amikor nem számítok rá, esetleg észrevétlenül jön be a szobába, és egyszercsak megszólal.

9: Which birthday has been your favorite?
a tizennyolcadik például elég menő volt, de az se volt rossz, amikor eljött rá a Metallica.

10: Have you ever been pulled over? Arrested?
egyszer nagyon hosszasan vették fel az adataimat, amikor hazafelé menet találtam egy személyit a földön, és bevittem a rendőrségre, hogy leadjam. kb huszonöt percig állhattam a portánál, mire végeztünk. legközelebb inkább bedobom egy postaládába.

11: Have you ever been to a fortune teller?
többször is elolvastam egy feng shuival foglalkozó könyvet, és az mondjuk tényleg szimpatikus elképzelés volt, hogy úgy rendezzem el a saját lakásomat (ha majd lesz egyszer), hogy egy sárkány kényelmesen elférjen benne, ha el akar, és ne lökje le a farkával a kandallópárkányról a vázát.

12: What’s your favorite series of books?
A shamutanti dombok - Kharé, a csapdák kikötővárosa - A hét sárkánykígyó.

13: Who is someone that you think knows the most about you outside of family?
nincs olyan sokminden tudnivaló rajtam, de a legszűkebben vett barátaim közül valamelyik. talán bármelyik.

14: What is the weirdest thing you’ve eaten?
kék krumplifőzelék a gólyatáborban, ketchupos dió, pezsgőtablettás tej. utóbbi mondjuk nagyon rossz volt. (egy volt osztálytársam egyszer felajánlotta, hogy ha adunk neki ötszáz forintot, megeszi az ablakpárkányon mászó hernyót. életemben nem láttam még az osztályomon akkora összefogást, mint abban a pár másodpercben, amíg összegyűlt az összeg.)

15: List one of your quirks.
fél szem rágót szoktam egyszerre rágni, mióta nem lehet kapni kék x-cite-ot. keresztberakom az ujjam, amikor szirénázást hallok. ha beütöm/lehűtöm/stb valamimet a bal oldalamon, muszáj a jobb oldalamon is megcsinálnom ugyanazt, bármilyen kellemetlen is.

16: State 1 bad habit of yours.
túl sokáig és alaposan igyekszem utánajárni a dolgoknak, ha megfontolt döntést kell hoznom, miközben általában kialakul bennem egy érzelmi alapú döntés, ami után már nagyon nehéz mégis más mellett döntenem, ha más lenne a racionális döntés.

17: Has a scary movie ever given you nightmares?
egy scifiben egy sivatagi bázison a rabok nem léphették át a sárga vonalat és a piros vonalat a szabadba vezető folyosón, mert kipukkadtak. az egyik mégis kirohant. ki is pukkadt.

18: When was the last time you got your hair done in a salon?
ha jól számolom, az elmúlt évtizedben összesen egyszer voltam, akkor mondjuk muszáj volt, mert úgy néztem ki, mint Kleopátra.

19: What was the last thing you did with your friends?
szerintem társasoztunk.

20: What’s something that you like to do that others might see as weird?
szeretek babrálni a szakállammal.

21: What was the last trip you took?
a hétvégén elvittük a sárospataki mudikat rohangálni a sárospataki hóba. jó volt.

Nincsenek megjegyzések: