2014. március 4., kedd

baleset

a Szkájrimben egy sárkány ráült a kutyámra, és eltörte.

5 megjegyzés:

Koppany írta...

Én is akarok skyrimezni.

lightpost írta...

azért arra számíts, hogy időben van benne legalább annyi, mint a Fable-ben, ami persze nem baj :) (gépigényben viszont jóval több is.) én most járok amúgy asszem 80 óra tiszta játékidőnél, és sztem kb a felénél járhatok a sztorinak.

ha megvárod Steamen a legközelebbi Nagy Tavaszi Leárazást, 7€ környékén le lehet majd vadászni (kiegészítőkkel 13€ volt karácsonykor).

Koppany írta...

Én valami nosteam dobozos verzióban gondolkozom, mert a steamet messziről kerülöm, de ilyennel sajna még nem találkoztam.
A Fablet meg végigtoltam, és nagyon tetszett az egészminden benne, de ami a legeslegjobban tetszik, az az, hogy az end credits után még addig játszhatok tovább (főküldetés nélkül), ameddig csak akarok.

lightpost írta...

igen, bár én másodszorra már lusta voltam végigvárni :D

a steames-csés hercehurca tényleg elhiszem, hogy elvette tőle a kedved, nekem szerencsére még minden játék jól ment vele. épp azért váltottam erre, mert egyrészt akciósak voltak a játékok, és nem lehetett őket ott hagyni :D másrészt meg mert nagyon nem szerettem, hogy kijön egy játék bugosan, és aztán hiába adnak ki hozzá javítást, ha a krekkelt játékot peccselve már nem fog elindulni többet, mert újra kéne krekkelni egy peccselt krekkel, ami vagy nincs, vagy majd csak lesz valamikor, amikor már rég nem játszom vele. meg vannak öcsívmentek, ami poén :) meg lehet egymással onlájn multizni LAN meg Hamachi nélkül is.

a dobozokat a polcokról viszont nagyon hiányolom.

lightpost írta...

*polcomról