2014. augusztus 8., péntek

65daysofstatic - Prisms



és ezt élőben a dobos játssza (mondjuk úgy az első egy percet kb egyedül). meg azért az is elég menő volt, hogy több effektet cipeltek fel a színpadra, mint amennyi bármelyik budapesti hangszerboltban előfordul, és a banda minden tagja játszott szintin is a rendes hangszere mellett. (kivéve a roadot, ő csak felosont metálgitározni négy-öt dalban, amikor a többiek nem figyeltek.)

mondjuk az se rossz, amit az efről írtak: "Nagyon atmoszférikus, de nagyon befordult volt a göteborgiak zenefolyama: kb. így érezheti magát Nils Holgersson a messzi északon, amikor Márton lúd hátán belefagy a lába a fapapucsba."

6 megjegyzés:

Koppany írta...

nemár, hogy te is ott voltál, és én pedig nem :cccc

lightpost írta...

láttam is fészbúkon hogy bepipáltad, sajnáltam is hogy mégsem voltál ott. de volt TV-felvétel, úgyhogy úgyis adják majd az M2-n néhány múlva :)

Koppany írta...

NNNa akkor én azt megnézem és próbálom majd elképzelni, hogy milyen lett volna, ha ott is vagyok

lightpost írta...

hangosabb :P

lightpost írta...

*néhány hónap múlva, az kimaradt.

lightpost írta...

úgy mint ez:
https://www.youtube.com/watch?v=ZVxl598FbvU