2015. május 29., péntek

méém

1. What was the last clothing item that you bought?
múlt hétvégén vettem hét inget. mióta feltalálták a slim fit szabású ingeket, sokkal boldogabb ember lettem. végre nem úgy nézek ki bennük, mintha a bátyám kinőtt cuccait hordanám. (mondjuk eddig többnyire apa kinött cuccait hordtam.)

2. If you could stay one age forever, what age would you choose? 
örökké 23. ettől is sokkal boldogabb lennék amúgy, mert tök nehezen jegyzem meg évről évre, hogy már megint hány éves is vagyok.

3. When you say “lol”, are you really laughing?
nem, többnyire ironikusan mondom, bár minek.

4. What is the most interesting thing you’ve done this week?
most inkább csak láttam, mintsem csináltam dolgokat. a frissen ültetett kardvirágok növekedése nagyon érdekes és gyönyörű jelenség, a legmeglepőbb mégis az volt, amikor tegnap észrevettem, hogy a hatodik emeleti teraszunkról egyik napról a másikra, minden előzetes figyelmeztetés nélkül eltűnt egy asztal.

5. If you started a business, what would it be?
pékség-cukrászda-kávézó. délutános pék lennék benne. öt órakor mindenki jön haza a munkából, addigra pont kész lenne a kenyér meg a többi péktermék. ők megveszik, és így lesz pénzem kenyérre. ilyen egyszerű.

6. Do your friends/family/coworkers know about your blog? 
a szüleim és a közelebbi barátaim biztosan, a munkatársaim maximum véletlenül. náluk a tumblr a menő, mert a blog már annnnyira kétezres évek...

7. How long does it take you to write an average blog post?
a rövidek a kedvenceim, de a mémekkel akár egy órát is el tudok vacakolni, és nagyon sokszor átolvasom és átírom, mire tényleg tetszik. (szerk: most is ez van.)

8. How do you keep up with the blogs you follow?
a saját blogomat használom erre a célra. jobb szélen jelennek meg a frissítések, onnan tudom, ha van újdonság, mióta legutóbb itt jártam. félelmetes, mire képes ma már a technika.

9. What is your bedtime?
mostanában igyekszem korábban (értsd: éjfél előtt) lefeküdni. ennek egyenes következménye lett, hogy korábban is ébredek (értsd: fél hét körül), és rettentő álmosan kóválygok a lakásban vagy egy órán át, amikor aztán megpróbálom kedves nejemet felébreszteni. ez egy szűk háromnegyed óra alatt általában sikerülni is szokott, ennek pedig többnyire az az egyenes következménye, hogy én meg annyira elálmosodom, hogy vissza is alszom egy picit.

10. Introvert or extrovert?
igen. csak azért próbálok néha kicsit extrovertált lenni, hogy utána ne legyen annyira feltűnő, hogy amúgy itthon ülök egyedül (vagy másodmagammal), mert nekem valójában ez jó. a legszebb péntek estéim azok, amikor végre nem kell menni sehova.

11. What is your biggest wish?
egy rendesebb nyári szünet mondjuk jó lenne.

12. What is the best job you ever had? 
a mostani kétségkívül jobb, mint az újságkihordás volt. most már nem bírnék fél ötkor kelni, akkor sem, ha még mindig pont akkor menne a Hódító Hódok a tévében.

13. Dog person/cat person/both/neither?
imádnám a kutyámat, ha lenne. de mivel nincs, meg annak nagy kert kell, meg sokat eszik, meg menni kell vele mindig mindenhova, praktikusabb lenne cicásnak lennem. meg amúgy a cicákat is imádom, bár kissé mihaszna lények.

14. If you had $1,000 to spend any way you wanted, what would you do with it?
valszeg kajára. vagy egy videokártyára a gépbe, hogy még jobban fussanak a játékok, amikkel játszanék a nyári szünetben. vagy összeválogatnék egy igazi effektsort a gitáromhoz. vagy megvenném Borinak ezt a basszusgitárt.

15. How do you “dress” your toast?
egyértelműen mogyoróvaj + piros lekvár.

16. How do you feel about snow? 
nem tud az semmit. nagyon szeretem a havat, csak az a fránya hideg ne volna. de hó az jöhet, minden mennyiségben.

17. What was the worst job you ever had?
az újságkihordás jó volt, a korán kelés volt rossz. úgyhogy a korán kelés.

18. What song can you not stop listening to?
mostanában a Wellhellóra vagyok rákattanva, amit kissé talán aggasztónak tartanék, ha nem lenne ilyen jó.

19. Love your name or hate it?
szeretem, hogy nincs benne ékezet. nem szeretem, hogy ezt folyton megkérdezik. szeretem, hogy nem lettem mondjuk Renátó. nem szeretem, ha a teljes keresztnevemen szólítanak. kíváncsi leszek, hogy fog tetszeni öreg koromban.

Nincsenek megjegyzések: