2015. augusztus 24., hétfő

mém megint

Name a product you buy mostly because it has a cool package.
szerintem kb. csak a csipszeszacskók azok, amik már a látványukkal be tudják indítani nálam a nyáladzást, mégse veszem meg őket. amiket meg megveszek, azokat nem a csomagolásuk miatt. viszont az új teszkós sajátmárkás cuccok elég jól néznek ki, azokat pl. simán választanám a nemteszkós változataik helyett, ha belül ugyanaz van. meg azokat, amik elegánsan alkalmazzák a mattfeketét a csomagolásukon.

What flavor cake do you like for your birthday?
Koptscheknek kell igazat adnom, egyértelműen a csokis-diós-csokis a nyerő.

Have you ever been in love with someone much older or younger than you?
nem jellemző. azt hiszem, eddig kizárólag nálam fiatalabbakba szerettem bele, és ez remélhetőleg már nem fog nagyon megváltozni ezután sem. mindenesetre az életkorszabályon, azt hiszem, mindig belül voltam, ti. csak az életkorod felénél legalább hét évvel idősebb lánnyal illik járni. na jó, oviban nem feltétlenül érvényes ez, de ott még amúgysem tud mindenki számolni.

Have you ever had a job you loved?
ez a mostani például elég jó, ja.

Have you ever been in a building that was on fire?
nem, igyekszem elkerülni az ilyesmit. tűzriadó esetén mindig elhagyom az épületet, bár az iskolás parancsnak ellentmondva mindig viszem magammal a táskámat is, mert ha bennégne a cuccom, és a túlélőket keresve megtalálnák az okmányaimat, nagyon aggódnának a szüleim. de amúgy a melóhelyen sosem volt még rendes tűzriadó, mert mindig abbahagyják a jelzést még azalatt, hogy az emberek elindulnak kifelé, úgyhogy senki nem veszi komolyan ezeket.

Are you in an argument with anyone right now?
nem, minek lennék?

Would you change your hair color to something outrageous if you would get paid to?
mindenképpen. akár a szakállamat is. szép színesre.

Have you ever written a poem for someone?
legutóbb húsvétkor annyira álmos voltam, mert előző nap legénybúcsún jártam, hogy nem bírtam már verset tanulni, ezért inkább írtam egyet arról, hogy annyira álmos vagyok, mert előző nap legénybúcsún jártam, hogy nem bírtam már verset tanulni. bejött.

What is a place you’ve vacationed at and would like to go back to?
Korfura és Londonba például szívesen visszamennék. nyáron London, télen Korfu.

Do you eat samples at the grocery store?
múlt nyáron egyszer annyira szerettem volna rendes friss zöldborsót enni, hogy kaptam egy hüvellyel a zöldségesnél. azelőtt évek óta nem ettem ilyesmit. legjobb.

What do you absolutely have to make your birthday feel special?
hát nem bánom, ha hétvégére esik, vagy legalább délután ráérek beülni valahova lazítani egy kicsit (meg a többiek is ráérnek). és enni valami finomat, az a legjobb az egészben.

Where do you go out to eat for a special occasion?
kiskoromban a McDonald's volt ilyen, ahová évente legfeljebb egyszer, a tanév végén elmehettünk, de csak akkor, ha kitűnő lettem. most valami jóféle pizza vagy rendes burger ami ilyenkor bejön, de persze étterem is lehet, az is jó. ú, a szegedi Szeged Étterembe nagyon el kéne még menni.

When was the last time you went to a post office?
az esküvői meghívók egy részét adtam fel még tavasszal, meg azóta talán még egy kupac fényképet.

Is there an item you are saving up to buy right now?
momentán egy Sennheiser HD 600-ra gyűjtök, de még elég messze vagyok a végétől.

Are you psychic in any way?
nem hinném. hacsak az extra feledékenység nem számít különleges képességnek.

Do you prefer a laptop or desktop? Which are you on now?
asztali gép. a laptopok mobilitása persze sokszor hiányzik, amikor lanozni megyünk a srácokkal, vagy hangfelvételt kéne csinálni valahol máshol, de valahogy eddig mindig ugyanazt éreztem, ha laptopon dolgoztam, mint amit tableten vagy telefonon pötyögve érzek: hogy oké, oké, ez is számítógép, de kicsi is, nehézkesen is kezelhető, törékeny, és valahogy nem tudok benne megbízni. bezzeg egy szép nagy asztali gép -- különálló monitorral, rendes méretű billentyűzettel, egérrel -- sokkal szimpatikusabb, még akkor is, ha esetleg az is lassú vagy régi vagy mittudomén. de legalább bővíthető, és tudom, mi van benne. szóval inkább lelki okai vannak -- no meg az, hogy egy játékra is alkalmas laptopra azért többet fizet az ember, mint egy asztalira.

Have you ever received a gift and truly did not know what it was?
a legtöbb meglepetés-ajándék ilyen, vagy nem értem a kérdést.

What’s your homepage?
vagy a bezáráskor nyitva lévő lapok, vagy a magyar Google, vagy a leggyakrabban megnyitott lapok listája, amit sose nézek meg.

Is there a thing you enjoy doing, but quit because you are not good at it?
a kosárlabda és a Portal pl. ilyen volt.

Nincsenek megjegyzések: