2016. január 2., szombat

2015

Mi olyat tettél 2015-ben, amit eddig még soha? 
elvettem egy lányt feleségül. azt hiszem, egész jó ötlet volt :)

Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2016-ra? 
idén meghízok.
amúgy évek óta azt fogadom meg, hogy innentől többet alszom. ehhez képest most is mémet töltök ki este 11-től, de csak mert húzom az időt, mielőtt elkezdek Doomozni, szóval meglátjuk, hogy mi sikerül ebből idén.

Született valakinek gyereke a környezetedben? 
igen, bár dátumokban nem vagyok túl jó, szóval lehet hogy már tavaly volt.

Halt meg valaki, aki közel állt hozzád? 
annyira nagyon közeli nem.

Milyen országban jártál 2015-ben? 
Olaszországban, vulkánt meg kultúrát meg tengerpartot nézni!

Mit szeretnél 2016-ban, ami hiányzott 2015-ben?
havas karácsonyt.

Melyik 2015-ös dátum marad örökre az emlékezetedben?
az esküvőnk napja, ami egybeesik a lánykérés és az összejövésünk dátumával. ez nemcsak módfelett romantikus, hanem kimondottan hasznos is, hiszen mint mondtam, nem vagyok túl jó dátumokban.

Mi volt a legnagyobb sikered 2015-ben?
Toul Syes fellépés az A38 színpadán!

Mi volt a legnagyobb kudarcod?
nagyobb nem volt, kisebbeket meg nem tartom kudarcnak.

Volt komoly betegséged vagy sérülésed?
nem emlékszem, úgyhogy ha volt is, bizonyára agyrázkódással járt.

Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?
egy pár karikagyűrű, amit ráadásul úgy sikerült megvennünk, hogy a végén még mi kaptunk 200 forintot.

Kinek a viselkedése érdemel elismerést?
az enyém :D

Kinek a viselkedése háborított fel?
a politikusoké.

Mire ment el a legtöbb pénzed?
lakbérre. mondjuk ez a lakás meg is ér annyit.

Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél?
meglepődtem, hogy már mennyire nem izgulok a koncertjeink előtt.

Melyik dal fog 2015-re emlékeztetni?
www.youtube.com/watch?v=no3B0uS6nLk

Tavaly ilyenkorhoz képest boldogabb vagy szomorúbb vagy?
legalább olyan boldog.

Híztál vagy fogytál?
nem híztam már egy teljes évtizede egy dekát sem, de most karácsonyig végre beszereztem két teljes kilót!

Gazdagabb vagy szegényebb vagy?

Mit szerettél volna többet csinálni?
aludni és zenélni, leginkább. meg végigvinni még egy pár játékot a listámról.

Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni?
9gag. de már abbahagytam, mert véletlenül ráfüggtem a tumblrre.

Hogy töltötted a karácsonyt?
sok helyen voltunk, látogatóban és vendégvárók is, volt baráti program és szórakozás is minden napra, szóval szinte minden perce beosztva, de igazán remekül telt.

Estél szerelembe 2015-ben?
mint mindig :)

Volt egyéjszakás kalandod?
minden éjszaka egy újabb kaland Skyrim varázslatos világában!

Mi volt a kedvenc tévéműsorod 2015-ben?
nyáron tartottunk egy Hobbit- és Gyűrűk Ura maratont. az.

Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?
nincs. nagyon kell ám akarni, ha valaki azt szeretné, hogy megutáljam.

Mi volt a legjobb könyv, amit 2015-ben olvastál?

Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén?
állítólag a Code I, de mivel a zenéim nagyrészét már munkahelyen, onlájn hallgatom, a Winampom lejátszási adatai sajnos egyre hiányosabbak.

Mi az, amit kértél és meg is kaptad?
némi fizetésemelés és az új Tomb Raider játék. idén végre végig is játszom.

Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?
szilveszteri buli helyett végre egy rendes mágusozás a srácokkal.

Mi volt a kedvenc 2015-ös filmed?
az Ex Machina eléggé bejött, de a Whiplash se volt rossz. és persze az Agymanók meg a Kisherceg. a Star Wars 7 még csak most jön.

Hány éves lettél az idén, és mit csináltál a szülinapodon?
27, basszus, öregszem. mindjárt utólérem Petyát. a szülinapomon kedd volt, szóval meló után suliban voltam estig.

Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?
ha esti suliban nem húznák az időt később kezdéssel meg kávészünettel meg kutyás sztorikkal, hanem leadnák az anyagot, aztán húznánk haza időben.

Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
mondtam már, hogy sokkal boldogabb vagyok, mióta feltaláltak a slim fit ingeket? emellett van még két farmerom, egy nyárra és egy télre. végre már egész sok zenekaros pólóm van (és nem is csak feketék), pulcsiból meg szereztem olyanokat, amiknek egészen indokolatlan nyakuk van.

Mi segített józannak maradni?
hogy idén se volt pénzem inni hogy tudom hogy jó helyen vagyok és jó emberekkel, innentől már csak jól kell csinálnom, amit csinálok.

Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?
mivel már percek óta azon küzdök, hogy eszembe jusson bárki, ez alapján úgy ítélem, hogy nincs különösebben ilyen. Natalie Dormer meg Jennifer Lawrence talán az a két név, akiket úgy-ahogy megjegyeztem idén.

Ki hiányzott a legjobban?
a nagypapám.

Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?
három barátomnak is lett mostanában olyan barátnője, akikre rámondanám, hogy például ők az, de fogalmam sincs, melyikőjüket ismertem meg pont idén. dátumok, tudjátok.

Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2015 történéseiből?
nagyon fontos, hogy az ember megtanulja nem felb_szni magát dolgokon.

Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedet!
"a valóságról azok tudnak csak, akik virágzásra váltják ezt a kevés melegséget" (Zselenszky - A november ibolyái)

Nincsenek megjegyzések: