2018. február 6., kedd

Kresz

szóval most, hogy lassan a Kresz-tanfolyam végére érünk, meg kell írnom, hogy néhány táblával és fogalommal egyáltalán nem tudok megbarátkozni.

ilyen a megállás és a várakozás: az életemből közel 29 évet töltöttem el abban a tudatban, hogy a megállás azt jelenti, hogy a kocsival megállsz valahol, vagyis leállítod a motort, és akár el is hagyod a tett színhelyét; míg várakozás során valahol félrehúzódsz az út szélére, hogy ott várakozz egy kicsit, mondjuk max 5 percet, a kocsi elhagyása nélkül, aztán sürge továbbindulj. de nem: kiderült, hogy a megállás rövid várakozást, a várakozás pedig hosszú megállást jelent. ezek után nem is csoda, hogy a vonatkozó táblákat sem tudom megnevezni a legtöbb helyzetben, mondjuk azt azért sejtem, hogy a kétszer áthúzott kék kör azt jelenti, hogy ott egyiket sem szabad csinálni, nincs ott semmi látnivaló, de hogy a másiknál mi van, az mindig minimum másfél percembe kerül, mire végiggondolom.

egy másik ilyen a pirosfejű kalapács, ami nekem kb egy évtizeden át lakatosműhelyt jelentett, nyilvánvalóan az autószerelő műhely (műszaki segélyhely) tábla mintájára, de aztán erről is kiderült, hogy turpisságot tartalmaz.

valódi, tárcsás jelzőőrt pedig soha életemben nem láttam még, csak baktert.

1 megjegyzés:

lightpost írta...

jelentem, láttam egy jelzőőrt!!