2022. január 3., hétfő

takar

amúgy így az újév örömére elkezdtem leiratkozni dolgokról: mindenféle hírlevelekről, amik évek óta olvasatlanul gyűlnek a postafiókomban; facebook-ismerősökről, akikről már azt sem tudom, hogy kicsodák (lehet eredetileg sem tudtam igazából, csak nem akartam megbántani őket?); linkedin értesítőkről, amikre évek óta rá se néztem (több állásajánlat is jött azóta random városokból, akik mind azzal próbálnak meggyőzni, hogy milyen boldog lehetnék, ha náluk is kipróbálnám magam az autóiparban vagy villamosmérnökként, látszik hogy nem ismernek)... de nagy szomorúan takarítottam ki több tucat olvasatlan hangtechnikai blogbejegyzést is, amikre még 2015-ben feliratkoztam, aztán mégsem olvastam beléjük soha, mert "nincs rá időm, túl hosszú ez mostanra, majd máskor", de ez a máskor sosem jött el. aztán most nagy bűnbánatomban gyorsan újra előtúrtam őket a kukából, és belekattintottam néhány linkbe, csak hogy megállapítsam, már nem elérhetőek.

Nincsenek megjegyzések: