2008. január 27., vasárnap

egy új kezdet

arra jutottam, hogy ideje valamit kezdenem a blogommal.

az eddigi írások is megmaradnak, de azt remélem, hogyha rövidebb lélegzetvételű dolgok kapnak majd itt helyet, akkor gyakrabban fogom frissíteni, és lesz néha egy kis aktualitása is az egésznek :)

végeztem a vizsgaidőszakkal… a Műegyetem Villanykarának első félévét 3.66-os átlaggal zártam, ami nem is olyan rossz így elsőre, de lesz ez még jobb is, remélem. aztán annak örömére hogy végeztem (az utolsó vizsgám majdnem ötös lett, nem sokon múlt…), hazajöttem, kitavaszodott, és Hermanhét lett :) bent voltam majd’ egész héten, segítettem kicsit a Kedvesemnek kampányolni. annyira édes osztálytársnői vannak… :) de tényleg, mind egy szálig. ott sürögtek meg forogtak meg mosolyogtak a narancssárga teaházban a narancssárga pólójukban, és igyekeztek az osztályuk nem dolgozó fiútagjait is pótolni, meglehetős sikerrel. meg volt Bárányfelhő koncert is, meg volt még sok más koncert is, az egyik háromfős, épphogyösszerakott csapat fantasztikusan jókat produkált, a Vologda is jó bulit csapott, meg volt pár gyengébb és még annál is gyengébb banda is. (az egyikük még az Offspring Kids c. számát is képes volt rosszul játszani, az már tehetség.) szóval jó volt a H7, nyertek a Jóbarátok, és beszereztem egy csomó kampányújságot :)

2 megjegyzés:

manolany írta...

ez a blog TÉNYLEG olyan, mint Te vagy. :)

lightpost írta...

ha ez dícséret volt, akkor köszi :)
amúgy még folyamtban van, mármint a kinézet meg ilyenek, egy igazán Kedves ismerősöm segít ebben :)