2008. május 14., szerda

mi lett volna, ha...?

igazából nincs sok értelme az így kezdődő mondatoknak, vagy legalábbis vajmi keveset javítanak az aktuális helyzeten, de attól még.
  • ha jelekből sikerül nem benéznem az egyik legegyszerűbb feladatot, most elég lenne egy egyest írnom az aláírásért.
  • ha a ballagást nem hétköznapra tették volna, most nem kéne matekból pótolnom.
  • ha digit elsőre úgy ment volna, mint a pótzéhán, akkor múlt szerdán foglalkozhattam volna inkább a progházimmal.
  • valamint múlt héten nem kellett volna kihagynom a tesit, így ma alhattam volna tovább.
  • és még a progzéhára is fel tudtam volna készülni.
de vígasztal vigasztal, hogy már csak kb 29 órát kell ébren töltenem, és kész leszek. teljesen.

7 megjegyzés:

bemapoe írta...

Úristen. Bárki más oké, de pont te írod hosszú í-vel a vigasztalt?

:P

(vagy ez direkt, mert hogy víg asztal)

lightpost írta...

sose hallottam még rövid i-vel, úgyhogy ez most meglepett. pedig tényleg azzal kell.

(és épp most akartam egy kis népművelést tartani, hogy "mindig" meg "muszáj" meg hogy az "alkalmasint" NEM azt jelenti hogy "alkalomadtán"... de ezt most inkább elhalasztom.)

http://helyesiras.blog.hu/
vagy átruházom másra.

dió írta...

Ne aggódj, nemsokára vizsgaidőszak és akkor már sokkal jobb lesz :)

lightpost írta...

én is attól félek :)

Névtelen írta...

csak hogy én is írjak:
ne nyígjál! :)

lightpost írta...

köszi :P

...petya, a petya... írta...

deazért az alkalmasintnál megjegyezhetted volna, h. credit where credit's due (utolsó bekezdés) ;)