2009. február 25., szerda

egy újabb hét röviden

a hétfői és a keddi napot minden kávé és energiaital ellenére gyakorlatilag zombiként éltem végig. ma, szerdán úgy volt hogy este koncertre megyek / megyünk, ezért felkészülés gyanánt egész délután Géniuszt hallgattam, de végül a holnap- / holnaputánra kiírt tanulnivalók súlyának voltam kénytelen engedni... mindenesetre a holnapi zéhá után találkozom Anyummal itt Pesten, aztán meg Jazzklub a Schönherzben, ahova ismét megyek újonckodni, hangosítani, kábelt tekerni. remélem jó lesz. aztánmeg pénteken, miután némi alvás és egy óra után leadtam majd a házimat, Tsabával meg Fegyivel megint nekivágunk Budapestnek, ha csak egy-két órára is. most viszont megyek vissza a nyúlásmérő bélyegek hídkapcsolásához, illetve a tőkepiaci árfolyammodellekhez.
mi mindent kell tudni.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jajjj, ahogy megláttam a Titkos tánc klipjét, azt hittem, voltál koncerten...
erősssen kutattam a memóriámban, de úgy rémlett nem láttalak...
és csak utána olvastam el az alatta lévő bejegyzést :o((((
Kááááár!!!!

Nagggyon jó buli volt!!!!
De majd áprilisban duplázhatsz...
Hátha!!!

Sőt, ha a nyáron nagy fesztiválokon akarod látni őket, akkor van szavazósdi is... ha rá tudsz szánni te is napi 1 percet, akkor lehet, valóra válik a dolog :o)))

ja, és itt 1 kis koncerbeszámolót is olvashatsz a Rézmálról... ha már nem tudtál eljönni, legalább gondolati síkon élvezhesd...
http://geniuszegyuttes.freeblog.hu/

Ja, remélem a ZH-d jól sikerült, ha már ekkora áldozatot hoztál érte :o)))

lightpost írta...

én is sajnáltam hogy nem tudtam ott lenni (és a beszámolód alapján sajnálhatom is...), de cserébe igen, egész jól ment a zéhá, köszi :)
a következő kettőből már csak eljutok végre valamelyikre! :)

Névtelen írta...

:o)
úgy legyen!!!
:o)

Névtelen írta...

http://geniuszegyuttes.freeblog.hu/archives/2009/02/27/Szavazz_hogy_nagy-nagy_fesztivalokon_tombolhass_Geniuszra/

Lehet szavazni a Géniuszra :o)))
És akkor Hegyalján + SZIN-en is lehet a nyáron Géniusz koncertre menni :o)))