2009. február 15., vasárnap

félévnyitó

no megvolt a félév első hete is.

amíg nem kezdődik el a zéháidőszak, addig szerda-csütörtök-péntek csak tíztől van órám, ami így elsőre hatalmas megkönnyebbülés volt az eddigi félévekhez képest. nem tudom mondtam-e már, utálok korán kelni, és mivel nem vagyok kolis, elég sokat kell utaznom reggelente az egyetemig, szóval így hogy három nap is nyolcig alhattam, igazán kényelmesen telt ez a hét.

amúgy egész érdekesek az óráim, csak egy olyan van amit már nem értek, kettő olyan ahol adnak hétről hétre házit, ami ugye azt jelenti, hogy emellett idén se lesz időm másra tanulni hétközben, és egy olyan amiből meg fogok bukni (mindenki megbukik), ráadásul ezt egy olyan tárgy helyett vettem fel, amiből szintén mindenki megbukik legalább egyszer, szóval ez utóbbit még tolom magam előtt egy kicsit, izgi lesz. a szakirányválasztásról, szakmai gyakorlatról, szakdolgozati témákról még semmit nem tudok hogy hogy meg mint lesz, és azt hogy valószínűleg van nálunk olyan hogy záróvizsga, kb egy hete tudtam meg. de végtére is ej, ráérünk arra még.

idén végre remélhetőleg komolyabban fogom venni a stúdiós szakkolit (vagymiaz), lesznek előadások is, gyűlések, most amíg nincs sok tanulnivaló addig még az újonckodásból is kiveszem a részem (kábeltekerés, dobozpakolás, takkerolás), aztán majd lesz valami. nem szabad elhanyagolnom ezt a dolgot, mert a helyzet az, hogy gyakorlatilag emiatt vagyok itt.

volt mostanában némi záróbárányfelhőzés, az utolsó koncertünkről információkat jobboldalt-fent találtok, várunk mindenkit szeretettel. volt egy-két szülinapozgatós összejövetel, volt csakúgysörözős-kólázós összejövetel is, szokásos megdrájvos séták, ilyenek. jóez. és Láthatatlan Kiállítás is volt Nappal.

a szabadidőmről annyit, hogy a félév legnagyobb részében csütörtökön négytől Pesten ráérek, illetve most az első néhány hétben még szerdán is. közlekedem jobbára vasárnap délután a félhatos gyorssal Pest felé, valamint pénteken a félegyes IC-vel / későbbi gyorssal hazafelé. általában van mellettem hely.

Nincsenek megjegyzések: