2009. április 13., hétfő

hülye

na jó.
oké, mint minden tárgyból, ebből is minden előadáson bent voltam, figyeltem és jegyzeteltem is. a zéhá tippelős volt, és sikerült 15 pontból 8-at összeszednem. Zenima, aki kb másfél előadáson volt bent, 10 pontot szerzett. oké, ő okos, meg azért csak átnézte előtte az anyagot, meg jól tippel. nade hogy még ÁkosFromTheStates is 12 pontot érjen el úgy, hogy nemhogy egy előadáson, de még az egyetemen sem volt bent ebben a félévben, az azért már mégiscsak túlzás...
azt hiszem, most már biztos hogy én vagyok a hülye.

4 megjegyzés:

Bari írta...

Én hasonló módon jártam, csak én be is buktam egy ilyen ZH-t... Bejártam, figyeltem, jegyzeteltem, megtanultam.. igaz-hamis-os volt. Én megbuktam, a srác, aki ott aludt mellettem minden órán, összehozott egy négyest. Bár lehet hogy alvás közben jobban megjegyzi az ember a dolgokat, ki tudja :P

lightpost írta...

hm, nem tudom, végülis méréstechnikán egész sokat alszom, és az nekem is négyes lett... :D

Szélleány írta...

szerencse.az egész szinte csa kezen múlik...
de attól szerintem így is ügyes vagy :)

lightpost írta...

meglehet...
köszi :)