2009. április 24., péntek

pontosan

gyorsan írom, mielőtt elfelejtem.
  • aludtam 9 órát, ittam kávét, mégis baromi álmos voltam ma, szóval a kettő közül egyik sem az, ami ezen segít. kíváncsi volnék, hogy akkor mégis mi.
  • péntek van, péntek van :) megyek haza!
  • rengeteg dolog ül a naptáramban a következő szűk egy hónapban, és ezek nagyrésze jó dolog. tegnap pl megint lett démoll, ma meg stúdiós előadás.
  • miután kedden ráébresztettek arra, hogy mérnök, na az belőlem sose lesz, ma azt is elmagyarázta nekünk egy szakmabeli, hogy zenei hangmérnökök, na azok is nehezen leszünk, és ha mégis, akkor hiába ez is egész embert kívánó hivatás, mégis legalább annyi esélyünk lesz ettől még éhen halni, mint a zenészeknek.
  • megtaláltam a hűtőben a vasárnapi vacsorámat. még jó volt, csak kicsit sótlan.
  • már csak egyetlen rendes zéhám van hátra a félévben, az is május közepén, ezen túl már csak a vizsgáimra kell(ene) koncentrálnom. a legutóbbi zéhán a kb háromszáz fős társaság több mint kétharmada megbukott, három ötös lett és négy négyes, és összesen tíz százalék ért el kettesnél jobb eredményt, és ebben (egy ponttal bár, de) én is benne voltam.
  • ha egy tanár minden témakör után felteszi azt a kérdést, hogy "ki az aki ezt értette?", és erre a kb háromszáz jelenlévőből gyakorta ötnél kevesebben jelentkeznek, akkor ezt miért nem veszi arra irányuló célzásnak, hogy esetleg szívesen meghallgatnánk mégegyszer a dolgot?
  • Jason Mraz - Dynamo of Volition.
  • volt ma (tegnap) zsákutcabál a BTK-n (ami köztudottan nem a BüntetőTörvényKönyv), ahova Petya hívott el, és voltak ott még ismerősök, aranyfácán, meg Rollingstones-zenekar enyhén langyi énekessel és pöpec Fenderekkel (mivelhogy egy-egy sunburst Telecaster és Stratocaster egy színpadon nagyon jól mutat, és már csak az kellett volna, hogy a basszus is valami ilyesmi legyen).
  • ma az egyetemen láncfűrésszel igazították kockára a sövényt.
  • eldöntöttem, hazamegyek oszt' torzítok. kicsit.

Nincsenek megjegyzések: