2009. június 28., vasárnap

Jamie Winchester - Damned

15 megjegyzés:

ildi írta...

ez nagyon szép (:

lightpost írta...

ugye :)

Szélleány írta...

nagyon jól hangzik,de mér'?!
egyetértek az előttem szólóval ^^

lightpost írta...

hogyhogy miért hangzik jól?
mert szépen játsszák :)

Szélleány írta...

akkor én nem játszhatom túl szépen,mert nem is hangzik szépen.
mondjuk az is igaz ,hogy én csak egyedül vagyok.

Szélleány írta...

visszaolvasva ez egy jó kis eszmefuttatás... (:

lightpost írta...

te ezt egyedül énekled-gitározod egyszerre? :o

Szélleány írta...

próbálkozni lehet ,nem igaz?

lightpost írta...

én ilyet nem is tudok, pedig nagyon jó lenne tudni ezt a dalt :$

Nap írta...

megtanulom neked, ha szeretnéd.
btw nem tudom hogy jó dolog e hogy visszavette. de barátomnak hívta és ez jó. szerintem. btw2 mér nem vettem eddig én észre ezt? automatice ugrottam volna?

Nap írta...

istenem decsúnyafejű ez a gitáros jézusatyaúristen. nem tudom ezen túl tenni magam. mikori felvétel ez? milyen formáció ez?

lightpost írta...

köszönöm, akkor először a gitárját megmutathatnád majd... :)

másrészt szerintem nem baj hogy visszavette, vagyis akkor nem baj, ha mindkettőnek megmaradt ez. mert mindkettejüknek jól áll ez a dal. mert ez egy jó dal. és az is jó, hogy barátjának hívta.

harmadrészt igen, valószínűleg az automata hagyatta ki veled ezt is :P

negyedrészt arra kellett rájönnöm, hogy még egyszer sem néztem meg ezt a klipet, pedig már vagy húszszor meghallgattam...

ötödrészt egy menőbb deathmetal banda menedzsere horribilis összegeket fizetne egy ilyen fejű gitárosért :D

hatodrészt ez az a felvétel, amire Petya nyert két jegyet a Magyar Rádió nyolcas stúdiójába, aztán különböző Lilik ballagása miatt inkább odaadta a jegyet olyanoknak, akik ráértek éppen akkor Pesten lenni. a formáció pedig úgy tudom, a (Hrutkátlan) Jamie Winchester zenekar.

Nap írta...

úristen mennyit írtál.
a gitárját találd ki te :D
kár a ballagós-koncertes egybeesésért.

Andra írta...

Ha hozzászólhatok az eszmefuttatáshoz, két dolog. :)
Ad1: mindegyikőjüknek jól áll ez a dal, de hallottam a 'barát' Damned verzióját, és az nekem annyira nem jött be... Jamie-nek az angol, Ákosnak a magyar - szerintem.
Ad2: nem tudom, melyik gitárosról beszéltek (najó, sejtem), de a Jamie mögött ülő srácnak kifejezetten szimpatikus feje van (de visszafogottan fejeztem ki magam :P)
Ennyi. :)

lightpost írta...

igen, most hogy már majdnem megnéztem ezt a videót, feltűnt, hogy ebben szimpatikus gitáros van... a szólógitáros az, aki érdekes arcberendezéssel bír, és ha jól láttam, ebben a videóban ő nem látszik. amúgy ő sem olyan csúnya, ha csukva van a szája... csak az a baj, hogy amikor legutóbb láttam, másfél órán át nyitva volt :/