2009. június 20., szombat

maest

érdekes este volt ez a mai. állítólag mibajom volt, pedig semmi. a sör lassan fogyott (nálam legalábbis...), a zene jó volt csak jobbára én ezt nem szeretem, a srácok még mindig a srácok, ez legalább nem változik. ahogy az sem, hogy beszélgetni még mindig nem tudok, és néha még ha próbálom sincs semmi értelme... könyörgök, 13 mondatot tudok úgy elmondani hogy senki nem veszi észre, és csak azért nem többet, mert nem vagyok hajlandó tovább próbálkozni, hát milyen ez már, ugye hogy semmilyen. ellenben lettek jó fotók, megint láttam Botit, szerencsére még megvan. lassan nekem is meg kéne lennem, de most megint kicsit mindentől tartok.
bár lennék okosabb, vagy legalább a gitár úgy szólna.

mindenesetre türüpptürüpp, úgyhogy végülis minden jól van.

Nincsenek megjegyzések: