2008. április 17., csütörtök

jamie winchester - one of us

ugyan nem voltak ennyien (mármint a zenekar), de ezt is játszották tegnap a Morrison's2-ben. jó volt :) most voltam először Jamie-koncerten (illetve egyszer láttam már színpadon, de asszem akkor Kowáékkal zenélt), és tetszetős dolog ám. amúgy hatan voltak (megjegyzem, ebből négyen vokáloztak is), a közönség viszont annál többen. koncert előtt találkoztam SzP-vel (nyilván, hiszen meg volt vele beszélve :D), koncerten összefutottunk VE-vel és egy barátnőjével, koncert végén meg megtaláltuk VG-t is (meg talán FT-t is látni vélték ott valahol?). koncert után pedig megpróbáltunk hazajutni, ki erre ki arra, és nagyon remélem, hogy nem informáltam nagyon félre senkit az utolsómetróindulásokkal kapcsolatban... én legalábbis már csak éjszakaibusszal jutottam haza, mondjuk szerencse hogy eszembejutott hogy egyszer régen (a Qpa után) felszálltam rá a Nyugatinál, mert nem sok híja volt, hogy elinduljak haza gyalog... na hát így esett a tegnapeste.

3 megjegyzés:

Nap írta...

nem hiszem hogy ott volt.
hacsaknem notbookkal meg gitárral rohangált.

lightpost írta...

ki, Jamie vagy FT? :D

Mese írta...

félreinformálásból 5ös!:-)gyalogoltunk a Jászaitól a Ferenciekig...de sebaj:-)jóvolt...