2008. június 16., hétfő

brainfreeze

ennek a jelenségnek (nevezzük mondjuk "agyfagynak") a lényege az, hogy ha valamivel, pl jégkrémmel sikerül drasztikusan lehűtened a szájpadlásodat, akkor pár másodperc múlva furcsa érzést, esetleg fejfájást tapasztalhatsz. eddig azt hittem, ilyen csak az amerikai (rajz)filmekben történik, de nemrég jöttem rá, hogy én is képes vagyok rá :) és további minden harmadik ember. (a jelenség magyarázatát lásd a wikipédiában :))

valamint büszkén jelentem, hogy megtaláltam az arcot a kávéban.

5 megjegyzés:

manolany írta...

akkor segíts!!
kb másfél éve láttam először ezt a képet és azóta nem tudok rájönni, hol van benne az arc...

manolany írta...

megvan:D

lightpost írta...

ügyes vagy :)

Nap írta...

én azt hittem egy nagy arcot kell látni... deaztán viszonylag hamar rájöttem hogy nem :)

Unknown írta...

én is megtaláltam már...:-)