2008. június 23., hétfő

félévzárás

vége a vizsgaidőszaknak. ez alapvetően jó hír, mert végre nyár meg minden, de kicsit elkedvetlenített, hogy egy héttel tovább kellett Pesten maradnom egy sikertelen vizsga miatt, és még jobban elkedvetlenített, hogy másodszorra sem lett meg ugyanaz a vizsgám, és ugyanúgy egy pont hiányzott a ketteshez, ugyanúgy kérdezett a szóbelin egy képletlevezetést, és ugyanúgy nem tudtam, mint első alkalommal. pedig az elsőre mindössze egyetlen éjszakát tudtam tanulni, míg a másodikra négy napot, és mégsem tudtam egyetlen ponttal jobbra megírni. ráadásul fizikából, ahol mindkét zárthelyim elsőre meglett, és még értettem is az anyagot. húztak volna meg inkább jelekből, amiből egy szót sem értettem egész évben. (de ami késik, nem múlik, jövőre vizsgás tárgy lesz a jelek 2...) szóval később kezdődött a nyaram, és egy meglehetősen negatív élménnyel sikerült kezdenem a szünetet, ami eléggé lenyomta a kedvemet. 2,04-es átlagra még ösztöndíjat se nagyon adnak, és ami még jobb hír, nem tudom kinek mond ez a név valamit, Oroszhoz lehet csak felvenni jövő félévben a fizikát. lassan fel kell készülnöm egy-két plusz félévre.

meg az időjárás is, csak hogy panaszkodjak egy kicsit: miután vége lett a hosszúnadrágos-bőrdzsekis-sálas hűvös tavasznak, kb három-négy héttel később gatyalohasztó (-rohasztó?) meleg lett, és már reggel tíztől halálos kánikula van odakint. egész télen valami mediterránabb vidékre vágytam mert majd' megfagytam, most viszont úgy érzem, Londonba kéne költöznöm, a mindennapi eső biztosan jobban esne, mint ez a halálos hőmérsékletdózis.

voltunk JMB fesztiválon, felléptünk, voltam Depi- és Subscribe-koncerten, és baromijó volt, és aztán a fesztivál megbukott és bezárt. amúgy ez már a második olyan Depresszió-koncert, amire egyedül megyek. a baráti körömből szinte senki nem szereti őket, bár valószínűleg ezért ők a baráti köröm... :)

kb fél éve azt tervezgetem, hogy milyen jó lesz, ha végre nyár lesz. amiket eddig mindig éppen tanulás közben sikerült végiggondolnom, most már lassan elkezdhetem, és ez végülis nem olyan rossz érzés :) a terveim a nyárra:
  • zenélni a Bárányfelhővel, kihozni belőle azt, amire esetleg képesek lennénk
  • zenélni az ír zenekarral, összehozni egy színvonalas fellépést július közepéig, mielőtt az énekesünk elutazik Írországba egy évre
  • zenélni az FT által tervezett blues-zenekarral, kíváncsi vagyok hogy fog menni
  • zenélni pár itt fel nem sorolt emberrel :)
  • megtanulni zongorázni, legalább egy kicsit
  • fuvolázni, sokat
  • olvasni, szintén sokat
  • kosarazni, mert már jó régen nem kosaraztam
  • MAGUS-ozni újra, esetleg mesélni is, bár már elég sokat felejtettem
  • dolgozni egy pár napot, lehetőleg 12 órában
  • csinálni legalább egy fél szólóalbumot
  • esténként beruccanni a városba a haverokkal
  • elmenni a barátaimmal valahova, csak úgy
  • megnézni egy pár animét és sorozatot
  • rendet rakni az asztalfiókomban, a kincseimet elhelyezni a megfelelő cipősdobozokba
  • megtanulni egy pár dolgot, amit az egyetemen (vélhetően) feltételeznek, hogy mindenki tud - vagy legalábbis egy villamosmérnök hallgatónak illene értenie hozzá
úgy kb ennyi, bár még biztos akadna pár dolog, ha tovább keresgélnék. remélem azért akad majd, amit sikerül is megcsinálnom :) ja és persze lassan szeretném kipihenni a vizsgákat, elég durva volt már előtte is, amikor a progházit kellett leadnom (C++), és hajnali ötre befejezve, a nyolcórási leadás után, a következő óra előtt egy padon fekve félálomban arra jutottam, hogy csak oly módon juthatok hozzá a flakonomban lévő teához, ha írok egy függvényt, ami visszatérési értékeként a teával tér majd vissza...

2 megjegyzés:

bemapoe írta...

Jó az Oroszos videó :)

lightpost írta...

sztem a másik 2 is ;)