2008. június 3., kedd

van még egy nyár

eddig még egy vizsgámra sem sikerült úgy elmennem, hogy úgy érezzem, felkészültem rá. igaz, ha jobban belegondolok, néhány hermanos angoldogán kívül nem sok más dolgozatra sem mentem úgy. valahogy az utolsó pillanatban mindig jól megy a tanulás, talán a fejem felett lebegő bárd teszi. csak néha túl későn kezd el lebegni, engem viszont már az első kósza megjelenése is életuntságba taszít, nem megyek el senkivel sehova, hogy tanulhassak, és kb annyit sikerül egy nap alatt haladnom, mint egy vizsga előtti negyedórában. ami pedig nem túl sok.

jövőre biztos jobb lesz...

3 megjegyzés:

bemapoe írta...

hűha

ez nekem is pontosan ugyanígy van. szinte hajszálpontosan. ezek szerint nem én vagyok egyedül ilyen béna, ugyanakkor ez nem jó kilátás a jövőmre nézve :)

Mese írta...

Egyszerre elindítottam a te meg az Anett blogját,és meg kell mondanom,csak sok idő után jöttem rá,hogy két zene szól egyszerre...nagyon jól mixelhető,próbáltad már?:-)

Nap írta...

Eme :D