2008. október 28., kedd

ezt Min(n)ek köszönhetem ;)


3 megjegyzés:

Nap írta...

Akinhonak az a nevehogy
Beszarsz Mire Elvégzed, az övé jobban emlékeztet arra, hogy micsináltokti igazából. :)

Vera írta...

Igaz én nem vagyok BME-s (sőt egyetemista se vagyok még), de a barátom ide jár, és ő is hasonló szépen emlékezik meg erről az intézményről egy-egy hosszú hét után :)

lightpost írta...

hát na :)
elég hangulatfüggő nekem ez a dolog. már hogy hogy állok hozzá az egyetemhez. néha érdekel és csinálni akarom és diplomát szeretnék majd egyszer, néha meg rájövök hogy igazából ez egyáltalán nem érdekel. de valami halvány köze azért van hozzá, illetve nem tudom hogyha nem ezt, akkor mégis mit tanulnék egyetemi szinten szívesen. mert érdekel sok minden, csak nem biztos hogy ennyire. mondjuk zenét...