2008. október 2., csütörtök

mai nap

ma aludtam féltizenegyig, reggeliztem, emaileztem, blogokat olvastam, átválogattam az elsős tankönyveimet és jegyzeteimet, tanultam egy keveset, hallgattam sok zenét, aztán a nap csúcspontjaként pedig fogtam magam és elmentem a boltba tejért teáért zsemléért mustárért cukorért ásványvízért és rágóért, aztán gyártottam némi melegszendvicset, meg lett hozzá a majdnem-tehénfriss-hatású tej, meg ősz-illat és a meleg szobába enyhén hűvös az ablakból, meg réghallott jó zene. és holnap megyünk Qpázni Szentendrére, amit igazán nagyon szeretek (mármint Szentendrét), és este még a mátrixot is újra megjátsszák a Schönherz oldalán, és szombaton jön a Qpa zárónapja. ezt csak egész kicsit árnyékolja be, hogy ma a képletek bemagolásán kívül nem sokat értettem meg az anyagból, és hétfőn meg szerdán már zéhákat írunk.

de amúgyis elhatároztam hogy új életet kezdek.
  • a hétköznap este koncertre járást nem hagyom abba (vagyis újra elkezdem)
  • eljárok az AC stúdiós megmozdulásokra (hangtechnikás szakkoli, kb emiatt vagyok a BME-n)
  • ha sikerül, megyek a régivokálkával találkozni (amennyiben lesz ilyen újra)
  • fogok zenélni, és gyakorolni is (mivel már nagyon rám férne mindkettő...)
  • keresek egy szőke lányismerőst (olyan kevés szőke lányt ismerek, és ez szörnyen zavar!)
  • és nem nyavalygok azon hogy nincs időm semmire, hanem arra lesz időm amire csinálok. (azt mondják, ez így működik.) (és csinálni fogok, még akkor is ha ehhez ki kell hagynom néhány előadást, vagy esetleg gyorsan kell aludnom és sokat.)
az összes tervem közül talán ez utóbbi lesz a legnehezebb.


9 megjegyzés:

Nap írta...

akkor csak tanultál valamit...

Szélleány írta...

ez így jól hangzik :) jaj,és ha ez még segít én eredetileg szőkés vagyok,nem szőke ,csak szőkés,de az is valami

lightpost írta...

szia, Boti vagyok ;)

Szélleány írta...

:D az nem baj ugye,hogy most pirosas barnásan beazonosíthatatlan színekben pompázom ? :p

lightpost írta...

dehogy baj, egyrészt a szándék a fontos, másrészt meg amúgyis ősz van :)

Shade írta...

én szőke vagyok:) nagyon. állítólag...

lightpost írta...

nagyszerű :) ez már majdnem egy kisebb tömeg. ^^

...petya, a petya... írta...

ez így működik.

lightpost írta...

majd egyszer bizonyítsd be :P