2008. október 10., péntek

géniusz - lélegeznék

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Üdv Néked, akinek szintén tetszik a Géniusz! :o)
Régóta?
Vagy véletlen akadtál rájuk a júúútúúúbon?
Esetleg a pénteki viszont látásra a Menta Terasz pincéjében! :o)
Boci
(Ui: bocs, hogy így névtelenül kommentelek, de most járok a blogspoton először, és nem teljesen tiszták itt nekem a játékszabályok)

lightpost írta...

üdv!
hm, mióta is... Petya mutatta meg őket nekem kb egy évvel ezelőtt. aztán most ősszel végre eljutottam egy koncertjükre a Morri2-ben, de a mostanin sajnos nem tudok ott lenni. pedig hívtak ők is mindenkit nagyon... node majd legközelebb :)
te mióta ismered őket?

Névtelen írta...

Én már jóóó rég óta, lassan 15 éve :o)
De eeeeez az amit nem lehet megunni :o)
Örülök, hogy Neked is tetszik :o)
Morrisons jó volt... és ha jól rémlik, nem a hátsó sorokból szereted szemlélni a koncerteteket :o)
Gondolom, Neked most vizsgaidőszak van (hajrá!!!)... ne bánkódj! Január végén lesz újra Géniusz koncert :o)

lightpost írta...

én is örülök ^^
köszi a hajrát, január végén ha tudok, ott leszek! (és a többieket is elrángatom :))