2008. december 9., kedd

manapság

tegnap este tíztől ma reggel nyolcig aludtam, tízre mentem órára, a következő órám négykor volt, közben visszaszereztem az mp3-lejátszómat, sétáltam Budán, voltam plázában (háromban is, a harmadikban háromszor...), remélem ezt mindenki értékeli (főleg Dió :)), találkoztam Nappal és Napapával, beszélgettem a Jézuskával, ettem egy nagypapámtól kapott gigantikus méretű almát, az egyetem megint oszt mindenkinek karácsonyipénzt, kijött a Metallica egy új klipje, holnap csak délre kell bemennem, szombaton megyek kiscsaládom kisrészével Bécsbe adventet látni, és ha minden jól megy, akkor idén már egy szót sem kell tanulnom, ha ugyan ki nem derül, hogy mégiscsak kell mennem matekpótpótra az aláírásért...

ez van velem ma.

3 megjegyzés:

dió írta...

jaaaaaj, ennyire felszínes lennék vagy nem is rám gondoltál? :)

lightpost írta...

felszínes? nem hinném :) te írtad nemrég hogy mindenki menjen plázába most, én meg másnap voltam háromban is, gondoltam megemlékezem rólad ;)

dió írta...

Jaaa, ebből látszik, hogy csak arra nem figyelek, amit én magam írok le :)