2008. december 28., vasárnap

szinkron

bármennyire is állítják egyesek, hogy "a szinkronizált filmek mind szarok mert a szinkronszínészek szörnyűek és a fordítás sehol sincs az eredetihez képest meg egyébként is", én akkor sem szeretem a feliratos filmeket. mert a felirattól nem látom a filmet. és bár ha gépen nézek valamit, és mondjuk vagy egyedül, vagy egy megértő nézőtárssal, akkor vissza tudom tekerni, hogy mondjuk a hátteret is megnézzem magamnak, de ezt egy moziban nem lehet megcsinálni, se egy nagyobb (vagy kevésbé türelmes) társaságban. és az se jó, ha erre a visszatekerős játékra kétpercenként szükség lenne. mert mondjuk túl gyorsan diagnosztizálnak vagy mittudomén. nemjóez.

7 megjegyzés:

bemapoe írta...

Én még nem találtam olyan türelmes nézőtársat, aki tolerálná az én visszatekerés-igényemet.

lightpost írta...

én már igen :)

lamadou írta...

minél többet nézel feliratos filmeket, annál kevésbé lesz szükséged a visszatekergetésre.aztán egy idő után egyre kevésbé lesz szükséged a feliratokra. megéri :)
amúgy meg nem minden szinkronizált film rossz, és általában nem is a szinkronszínészekkel van baj. de tény, hogy még a legjobb fordításban is elvesznek dolgok.

lightpost írta...

én az utóbbi években egyre több feliratos filmet nézek, és egyre inkább zavar :(

Szélleány írta...

hát...ne nézd őket!

lightpost írta...

de azért annál meg jobbak, mintha nem nézném őket.
nehéz ügy ez...

bemapoe írta...

engem pl egyre kevésbé zavarnak már.