2008. december 6., szombat

na jó, mégis 7

  1. rántottában verhetetlen vagyok. (na jó, hagymásban nem.)
  2. nem örülnék neki, ha olyan barátaim lennének, mint amilyen zenéket néha hallgatok.
  3. buszon csak akkor adom át a helyemet, ha jogosnak érzem. ha valaki terhes vagy öreg vagy kisgyerekkel van, akkor természetesen igen; de ha pl idősebb nő létére festi a haját, mert fiatalabbnak akar látszani, akkor ne lepődjön meg, ha fiatalabbként is kezelem, és ülve maradok.
  4. a miskolci ágyamat többet használja a macim, mint én.
  5. évek óta jobb lábbal kelek. (kétszer fordult elő hogy nem így történt, de akkor inkább visszafeküdtem :))
  6. szombat reggel az első dolog amire vágyom, az a csokoládé.
  7. imádom a pisztáciát.

5 megjegyzés:

lamadou írta...

ezt a rántotta dolgot én vitatnám. (nem mintha kóstoltam volna a tiedet, cserébe ismerem a sajátomat;) )

lightpost írta...

na majd legközelebb ha alkalom adódik, versenyt sütünk rántottából, és majd a közönség eldönti :) vagy majd mi eldöntjük :P

Tomi írta...

najó, hé asszem van egy Holló Dávid meg egy Én a mezőnyben, kispálya, gyerekek, kispálya

zsozsika írta...

én leszek szívesen döntőbíró egy több menetes rántottamegmérettetésben

Tomi írta...

szerintem ez azér nem jó, mert az én rántottám(hagymás, borsos-mustáros, estébé estébé) annyira jó, főleg ha Dáviddal ketten csináljuk, h nem adunk senkinek, hanem megesszük. de már hmm, volt aki evett belőle, nem is kevesen, ők tudják miről beszélek