2010. június 2., szerda

borulás

pénteken vizsga, és én még nagyon nem érzem az erőt. fáradt vagyok, kedvetlen, napok óta nem nézek messzebbre a monitornál és a papírjaimnál, zavar ha zúg a gép, zavar ha ki van kapcsolva, zavar ha szól a zene, zavar ha csend van, sokat aludni nem merek, keveset aludni fáj, rendes kaját csinálni nincs időm, agyat zsibbasztani netes baromságokkal bezzeg van, vagyis nincs, de mégis sokszor sikerül.

és ahogy az lenni szokott, megint nem fogom tudni végigolvasni egyszer a teljes anyagot, nemhogy megtanulni.

és nem úgy megyek el vizsgázni, mint a szakirányos tárgyaimból, amiket értek is, hogy "na, megcsinálom a feladatokat, aztán majd adnak rá valami jegyet", hanem úgy, mint régen az alapozó tárgyaimból, hogy "hátha meg tudok csinálni elég feladatot ahhoz, hogy ne dobjanak ki rögtön".

most tényleg félek. nem akarok még egy hetet Pesten tölteni, neadj'isten kettőt, nem akarok lemaradni emiatt az Operafesztiválról, nem akarok még tovább idegeskedni emiatt a baromság miatt, pláne nem egy félévet csúszni csak ezért az egyetemmel, nem...

nem kell ez nekem. kár hogy muszáj.

4 megjegyzés:

Tomi írta...

ha levizsgázol majd kapsz tőlem zenészmagazint, az egész szám ilyen stúdiós cuccokkal foglalkozik, gondolom érdekel, de előtte nem adom oda, mert akkor azt fogod olvasni tanulás helyett, pont, mint én.

lightpost írta...

:) köszi.
egy éve mikor levizsgáztam az utolsó tárgyamból, azután is zenészmagazint vettem épp.

amúgy ha levizsgáztam, veszek két stúdiós könyvet, elolvasok hármat a gyakorlatomig, és augusztusig végig ezzel fogok foglalkozni :D

Tomi írta...

oké, úgyis akarok egy csomó új felvételt csinálni nyáron:D:D

lightpost írta...

azzal az egy mikrofonommal amim van, nem lesz túl profi, de attól még oké :)

meg akihez megyek gyakorlatra, akusztikus és szinfónikus felvételeket csinál csak, úgyhogy szerintem az írzenekarral összerakhatnánk egy albumra valót, ha lenne kedvünk :D