2010. június 18., péntek

sehol se talállak

most, hogy végre van időm elolvasgatni, hogy mi van az emberekkel, kicsit elveszettnek érzem magam... csak pislogok, hogy mindenféle kedves vöröshajú lányokkal miminden szép és jó történik, zene meg koncert meg kultúra meg miegyéb, én meg itt vagyok úgy, hogy az elmúlt 3-4 hónapban kb összesen egy koncerten voltam (jó, mondjuk az elég nagy volt), moziban egyszer-kétszer, színházban egyszer... najó, ezutóbbi már majdnemhogy jó. mindenesetre sehol nem volt idén az a "csakúgy" hangulat, amikor már lassan kezdődik a nyár, és az egyetemi órák után az ember bemegy csakúgy a városba, talál csakúgy egy egyeteminapokat vagy egy spontánkoncertet, jó társaságot és némi csapoltat, aztán hazakeveredik valamikor, kipiheni magát és délelőtt nyugodtan megy be újra egyetemre... talán ezt már leírtam nem is olyan régen, hogy hogy lenne jó ez. nekem azt hiszem két dolog kell Pestre: kevesebb az egyetemből és több a barátaimból. a harmadik éppen most úgy néz ki, hogy megoldódik :)

azt hiszem, tényleg igaz a következő egyetemista játék:
jó jegyek / alvás / szociális élet*
(*: válassz kettőt**)
(**: BME-sek csak egyet)

Nincsenek megjegyzések: