2013. november 2., szombat

mém #4


1. Hol képzeled el a jövőd? (Ha lehet, ne agyterületet mondjatok, hanem települést, országot :P )
jelenleg nagyon nem tudom. egy éve még egyértelműen Miskolcot mondtam volna, ma pedig maximum annyit mernék kijelenteni, hogy Európa határain belül. aggódom, mert marhára nem fogok hazatalálni.

2. Ha hirtelen el kéne költened 50.000 forintot, melyikre költenéd: ruhákra (+ cipők, kiegészítők), valamilyen elektronikai eszközre, vagy egy néhány napos utazásra?
hirtelen épp két gitáreffektre költöttem el ennyit, amikre már elég régóta vágytam.

3. Melyik tárgyhoz ragaszkodsz leginkább?
mindegyikhez. mindazonáltal épp most vagyok abban az életszakaszomban, amikor lakásfelújítás miatt át kell értékelnem, hogy hogy fognak visszaférni a cuccaim a szobámba / szekrényeimbe / dobozaimba, és végre el tudtam kezdeni megválni tárgyaktól, de még így is csak úgy, hogy három vagy négy különböző kategória képződött, hogy mit kinek kellene inkább elajándékozni. szóval nagyon nehezen válok meg tárgyaktól, de azt hiszem, ebben apumra ütöttem, van ugyanis egy olyan helyiség a lakásunkban, ami eredetileg egy műszerészkuckó volt, és bár az eszközök meg az íróasztal máig bent áll, de az egyébb hasznos tárgyaktól gyakorlatilag csak akkor lehet két lábbal belépni, ha előtte a szobámat telepakoljuk cuccal.

4. Szoktál magyar szerzőtől olvasni? Van kedvenc íród, költőd? (nemtankönyv)
így hirtelen Vavyan Fable-t mondanám, neki eddig minden könyvén marha jól szórakoztam (bár mivel ez mindig nyaraláshoz kötődik, eleve előnnyel indul), de sajos sokkal több olyan író van, akikre csak kíváncsi lennék, de még nem kerültem hozzájuk közelebb annyira, hogy olvassak is valamit tőlük. költők közül érettségi környékén József Attila volt a nyertes (még szerencse, mert kötelező jelleggel egy egész tanévet vele töltöttünk, szóval bajban lettem volna, ha nem tetszik), bár a szabad ötletek jegyzéke kicsit megingatta a naiv rajongásomat. kortársak közül meg teljesen le vagyok maradva, az a baj. (azt viszont tudom, hogy nagyon nehezen mondom azt egy költőre, hogy na igen, ez tényleg jó. sok meg egyenesen szörnyű.)

5. Ha a jelenlegi foglalkozásod / érdeklődési területed helyett valami mást kellene választanod, mi lenne az? (A válaszadásban, ha lehet, ne a foglalkozással járó kevés vagy sok fizetés motiváljon, hanem hogy mit csinálnál szívesen.)
ha valami olyat kellene választanom, ami nem érdekel, akkor igazából azt hiszem, mindegy. múlt nyáron asszem lettem volna kertész, az olyan nyugisnak tűnik, meg nem kell miatta korán kelni, ha nem túl nagy a kert. de költő is szívesen lennék, csak hogy megmutathassam a korábban felmerülteknek, hogy na így kéne csinálni ezt, srácok.

6. Szerinted mi a legnagyobb hiba, amit a szülők elkövethetnek, hogy az aztán oka lehet a gyerekük elzüllésének (pl. a gyerek nem jár haza, esetleg drogozik, eltitkolja a jegyeit, titokban tartozik valakinek, stb.)?
gondolom, ha folyamatosan veszekszenek másokkal, egymással, vele, akkor a kölyök marhára nem fog rájuk nemhogy felnézni, de hallgatni se, és még ha eltanul is tőlük valamit, abban sem lesz köszönet. szóval szülők, ne legyetek parasztok se másokkal, se otthon.

7. Ha olyan helyen mosol kezet, ahol szárító helyett papírtörlő van, hány darabot veszel el?
egyet. ami persze nem elég, dehát miért is hord az ember farmernadrágot...

8. Szerinted manapság és mondjuk a következő 100-150 évben mi veszélyezteti leginkább a bolygónkat és az emberiséget? (pl. a harmadik világháború kitörése, szénalapú energiaforrások kimerülése, globális klímaváltozás, meteorbecsapódás, zombi apokalipszis, byealex, dzsásztinbíber, stb.)
hogy a költőt idézzem, "azért sz_r ez az egész világ, mert ti emberek sz_rok vagytok." ki fogjuk egymást nyírni rövid úton, és szerintem előbb direkt, mint véletlenül.

9. Nevezz meg egy olyan dolgot az életedben, amire egyáltalán nem vagy büszke! (Cselekedet, személyiségjelleg...)
mivel utálom magamban végigsorolni az eddig elkövetett hülyeségeimet, ezért talán maradjunk annál, hogy nem vagyok büszke arra, hogy úgy kaptam villamosmérnöki diplomát, ráadásul kettőt, hogy annak idején azzal a nyamvadt kettessel átengedtek elektróból. mérnököket rohadtul ne engedjenek át kettessel semmiből.

10. Írd le, miért olvasod a blogomat, miért kedvelsz engem, esetleg mi az, amit nagyon nehezen viselsz el bennem! (Nem fogok megsértődni ígérem, őszinte kritikát várok.)
inkább elmondom ;)

Nincsenek megjegyzések: