2014. április 5., szombat

maradék

cserébe megtaláltam, milyen blogbejegyzések maradtak meg véletlenül piszkozatként, félig megírva az elmúlt évekből.

  1. egy kép a dokumentáltan legtöbbet hallgatott zenéimről, néhol meglepő eredményekkel.
  2. egy keresési eredmény, amely szerint arra, hogy "nem vagyok jó semmiben", nagyjából hat és fél milliárd találat van az interneten, vagyis eszerint gyakorlatilag minden egyes ember érezte már így. (vagy minden második, kétszer.)
  3. üres.
  4. üres.
  5. üres. a blogger (és a gmail) valamiért egy ideje nagyon szereti elmenteni az üres oldalakat.
  6. kitöltős: egy mém, amit igazából már megosztottam, nemtom miért szerepel itt is.
  7. húzós: viszonylag ritka kifakadásaim egyike tavalyról, miszerint mennyire helytelenítem az egyetem azon eljárását, melynek során hibás tájékoztatás, késedelmes és visszamenőleges szabályváltoztatás után ötszámjegyű büntetést rótt ki a hallgatók jelentős részére.
  8. egy rövid bejegyzés, mely szerint "szerettem volna csinálni jegesteát, de úgy fest, el fog fogyni, mielőtt kihűlne. nehéz ügy."
  9. egy rövid bejegyzés 2012-ből arról, hogy milyen gyorsan kaptam villamosmérnöki állásajánlatokat egy álláskereső oldalra való regisztrációm után, és hogy mennyire nem abban a munkakörben, ami érdekelne vagy amihez értenék.
  10. egy fél rácsodálkozás, hogy sem a dec.24, sem a dec.31 nem szabadnap, és be kell pótolni előre, és hogy ez milyen dolog már.
  11. egy egészen apró hirdetés, mely szerint "kis mennyiségű olvadt jégkockát elcserélnék".
  12. egy Kowa-klip.
  13. egy központozás nélküli szövegrészlet Louis Aragontól, és egy másik a Vad Fruttiktól. (Az Éjszaka Ölének Gázelje; Üvegszilánk.)
  14. egy rövid megjegyzés, mely szerint "kellett nekem egyetemre jönni, amikor már a nyolcadikos fizika is tele van diffegyenlettel". (méghozzá olyan lineáris, közönséges, állandó együtthatójú, inhomogén másodrendű diffegyenlettel, mint az F=ma.)
  15. egy Porcupine Tree dal, amely lehet, hogy már volt.
  16. egy rádöbbenés arra, hogy mien naiv elképzeléseim és elvárásaim voltak az egyetemmel kapcsolatban még gimnazistaként. 2011-nél tartunk.
  17. egy Ákos-dal azzal a címkével, hogy "valahogy így?". talán kommentnek szántam valahová.
  18. linkek már nem elérhető HMTM-logókhoz, 2010-ből.
  19. "így hajnalban, tanulva, itthon léve, barátokkal összefutva,".
  20. "Not. Not. Not. Not. dőlt. félkövér."
  21. egy rövid bejegyzés még 2009-ből, miszerint "úgy szeretnék már másról is írni...".
  22. úgy tűnik, azt álmodtam, hogy befestettem Min arcát fehérre, mert az előző festés már majdnem teljesen lekopott.
  23. volt szülinapozás, már majdnem jól szóltak a Bárányfelhő-számok, és a mézes meggynek gyerekfogkrémíze volt.
  24. kevéssé izgalmas megjegyzés, miszerint "álmos vagyok, megyek tanulni, azon úgyis mindig olyan hamar elalszom.".
  25. egy már nem elérhető Bárányfelhő zenekaros kép.
  26. egy Tim Burton videó, talán a Vincent.
  27. végül pedig egy egysoros bejegyzés arról, hogy szeretem a You will be my ain' true love című dalt.

Nincsenek megjegyzések: