2021. július 27., kedd

ájfón

nemrég kaptam kölcsön céges telónak egy ájfónt (amit azóta vissza is kellett adnom), és szomorúan tapasztaltam, hogy bár van rajta bluetooth, de azt állítja, hogy kizárólag apple termékekre hajlandó bármit is átküldeni rajta, ami nehézkes, mert nyilván nem ilyen eszközeink vannak, szóval tök jó hogy van airdrop vagy mi, de így eléggé minek.

aztán kiderült, hogy a zárképernyő feloldása nélkül is be lehet kapcsolni a kameráját, amit onnan tudtam meg, hogy egyszercsak azt éreztem, hogy tűzforró a zsebemben a telefon, és mikor kivettem, láttam hogy ő vígan filmezte belülről a zsebemet 60 fps-sel fullhádében, és eközben 50%-ról 10%-ra merült néhány perc alatt :/

szóval kiváló céges telefon, ami véletlenül le tudja meríteni magát tíz percen belül. de legalább utána már nem hívogatnak.

aztán miután visszaadtam, előkerestem az eredeti, nyomógombos céges Nokiámat, és most sajnálattal tapasztaltam, hogy annak idején nagyon előrelátó módon beállítottam rajta egy biztonsági kódot, amire már nyilván nem emlékszem, és mivel a leírása szerint gyári visszaállításra a kód ismerete nélkül konkrétan nincsen hivatalos mód -- csak a neten találtam valami Magic Chinese Tool nevű programot, amit nyilván nem fogok letölteni se a saját gépemre, se a cégesre --, szóval asszem így veszített el a cég egy alig használt nyomógombos Nokiát.

Nincsenek megjegyzések: