2021. július 26., hétfő

hangüzi

rájöttem, hogy nem is értem én ezt a hangüzenet dolgot messengeren (avagy bárhol). nemigen lehet egyszerűen visszaolvasni, se keresni, muszáj újra végighallgatni az összeset, ha valamit szeretnél újra megtalálni benne, ráadásul eddig többnyire vadidegenektől vagy részeg ismerősöktől kaptam hangüzenet, és amikor egyik munkatársam elkezdett így kommunikálni, először azt hittem, csak véletlenül benyomódott a zsebében a telefon. aztán mivel buszon voltam, fülhallgató nélkül, aztán meg utcán forgalomban, aztán meg a gyárban, aztán meg az irodában, egyszerűen nem tudtam hozzáférni az információhoz, amíg nem találtam egy csendes helyet, ahol meghallgathattam volna. tök praktikátlan.

mondjuk üzenetrögzítőm meg hangpostám se volt soha, vagyis ha volt is, fogalmam sincs, hogy hogy kellett volna belépni, hogy megtudjam, hagytak-e már nekem valaha hangüzenet...

pedig amúgy még hasznos is lehet tényleg, ha elválasztja a feleket az időzóna (vagy a műszak), meg talán személyesebb is, lehet valaha kipróbálom, de hála az égnek alig használja valaki a környezetemben.

2 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...

Akkor tok jo, mikor valakivel messengeren tartod a kapcsolatot, es valamit el kell meselni :D sokkal kenyelmesebb, mint lepötyögni. A masik meg meghallgatja akkor, amikor van kedve-ideje. Bar en is csak ket emberrel hasznaltam eddig, es ebbol is csak az egyikkel rendszeresen, muszakvalto tarsam volt a Hellben, es ha van egy kis ideje elmeselni, mizu van ott, azt mindig felmondja nekem :D erdekes modon szeretem is hallgatni, meg ezek szerencsere olyanok, hogy nem kell mit visszakeresni benne. De azzal total egyetertek, hogy fontos, surgosebb, informativabb uzenetet senki se mondjon fel nekem hanguzenetbe :D

lightpost írta...

:) ugye!
de mondjuk ha épp gyalogolok, és közben kellene valamit megválaszolnom, valóban sokkal-sokkal egyszerűbb lenne szóban tennem, mint bepötyögnöm, lépcsőn lefelé, tűző naptól csillogó kijelzőn :D