2009. december 18., péntek

első felvonás

vége a vizsgaidőszakom első részének, következik a várva várt szünet :)

az elmúlt időszak meglehetősen húzós volt, gyakorlatilag végigtanultam az elmúlt fél évet. cserébe szereztem két darab ötöst (méghozzá újracsak igazi tárgyakból), ami már önmagában véve 200%-os teljesítmény az azelőtti két év összesített eredményéhez képest. bár jórészt a szerencsén múlottak, dehát eddig is azon múltak, akár meglett valamiből a jobb jegy, akár a rosszabb sem. tegnap és tegnapelőtt pedig két elővizsgát csináltam meg, ilyen se volt még soha, vagyis de... talán első félévben, nem emlékszem, csak arra, hogy a tanár ötöst akart adni a szóbelin, de én nem hagytam magam, mert nem jutott eszembe a kollégistabiblia jelentése. a mostani eredményeket még nem tudom, az egyik holnap kiderül, a másikról majd a Neptunban értesülök, mert átaludtam a megtekintést.

most pedig először is alszom, másodszor pedig összepakolok, bemegyek az egyetemre, tekintek, aztán hazamegyek, remélhetőleg olcsó és új ícével, ami zöld és van rajta konnektor. aztán pedig szünet lesz, olyan téli féle-fajta, amit már nagyon régóta várok, és bár a karácsonyfa alatt is a Hudson-Nelson-féle Útban a modern fizikához kétkilós kötetét fogom lapozgatni, azért mégiscsak otthon teszem majd mindezt, ami már önmagában jó hír, nem hogyha még hozzávesszük az esetleges látogatókat, vendégeket, rokonokat és ismerősöket, akikkel össze-vissza lehet futni a városban, ha ráérnek, akár.

meg zenélni is fogok, csak egy kicsit, de fogok.
nagyon hiányzik már.

Nincsenek megjegyzések: