2009. december 21., hétfő

zanza

még jó hogy Mikulás óta nem voltam itthon, így még mindig van a polcomon vagy másfél kiló csoki, és nem sok jobb dolog van, mint csokoládéval kezdeni a napot :)

tegnap-tegnapelőtt baromi nagy pelyhekben esett a hó, és ennek örültem nagyon, a belváros is szép ilyenkor, meg a kilencedikről, a radiátor mellől nézve is nagyon jó nézni a felfelé eső hópelyheket, a poénból csúszkáló autókat és a térdighóban rohangászó sétáltatott kutyákat.

amúgy a vizsgaidőszak előtti időszakot négy darab ötössel zártam le, még sose volt ilyen jó. (sokkot kaptam.) cserébe a januárt fizikavizsgával kezdem, van egy felvéve hatodikára, és aztán addig megyek, amíg meg nem lesz... és utána ha lesz időm, akkor esetleg levizsgázom a maradék két tárgyamból is.

közben egyébiránt nagytakarítás van, eddig találtam kéthónapnyi olvasni- és megnéznivalót (jobbára nyárra...), valamint berasztásodott a portörlő.

Nincsenek megjegyzések: