2009. december 15., kedd

pánik

az imént kicsit pánikba estem, mert a Neptunba bejelentkezve a tárgyfelvétel rovatban a következő félévem kötelező tárgyai már egészen be voltak telve, viszont nekem nem engedett felvenni egy tárgyat sem. gondoltam, mostanában tényleg nem néztem a Neptunt (mivel a Chrome nem nyitja meg, Firefoxot meg nem indítottam azóta...), úgyhogy úgy tűnik, lemaradtam egy kicsit. de aztán egyrészt megörültem, merthogy csak három kötelező tárgyam lesz a következő félévben; másrészt miután megbizonyosodtam róla, hogy még tényleg nincs kurzusjelentkezési időszak, azt is észrevettem, hogy a Neptun ugyan a tavaszi félévet mutatja a tárgyfelvételnél, de az egy évvel ezelőttit... a mostani szerencsére még töküres. de így legalább gyorsan összedobtam egy várható órarend-vázat, elég szellős még a szakiránytárgyak nélkül, de majd eljön az is, remélem. és összegyűjtöttem néhány érdekesnek ígérkező tárgyat, majd még utánuk kell nézni, hogy tényleg érdekesek-e, és hogy nem ütköznek-e bármivel.

hajnali kettő van, még három előadás anyagát terveztem lefekvés előtt fotóról füzetbe másolni, és reggel féltízre megyek a Moszkvára jegy után járni. úgy érzem, napközben álmos leszek.

de ha az elmúlt félévet majdnem végig kibírtam alvás nélkül, ezt a két vizsgát a héten már féllábon is kibírom...

2 megjegyzés:

bemapoe írta...

Mikortól lesz kurzusjelentkezési időszak?

lightpost írta...

2009. 12. 17. 18:00:00 - 2010. 01. 29. 23:59:00
Kurzusjelentkezési időszak
Előzetes kurzusjelentkezés

2010. 02. 01. 16:00:00 - 2010. 02. 07. 23:59:00
Kurzusjelentkezési időszés
Végleges kurzusjelentkezés

nálunk.