2010. február 10., szerda

beszámolós - félévkezdés

aztán vasárnap este hazaérve realizáltam, hogy nekem bizony hétfőn laborom van, felkutatandó tananyaggal, kidolgozandó kérdésekkel, beugró lehetőségével, úgyhogy a félév kezdése előtti este már féltizenkettőig tanultam... kicsit sikerült túlszerveznem ezt a félévemet, azt hiszem, bár legalább három nap is csak tízre kell bemennem, így talán túlélem majd. végre lett kémiám, remélem nem bánom meg hogy felvettem, régebben még tetszett; és sikeresen felvettem egy Kommunikáció-Akusztika nevű tárgyat, mint utóbb kiderült, a Kommédiásokhoz; de a választott tanszékem vezetője tartja az órákat az akusztikai laborban, és az anyagot már hallottam kétszer az AC Stúdió előadásain, most pedig még kreditet is adnak érte, úgyhogy szerintem megéri. csak így már nincs meg az a 26 órás szünetem a hét közepén, ami annyira jól mutatott az órarendemben...

Nincsenek megjegyzések: