2010. február 10., szerda

beszámolós - Avatar

aztán vasárnap megnéztük Türüppel a Zavatárt. odamentünk az Ájmekszbe háromnegyed órával kezdés előtt, azt mondták mindjárt felszabadulnak a foglalt jegyek, felszabadultak, lecsaptunk rájuk, bementünk, megnéztük, naaaagy volt és háromdés. nekem nagyon tetszett a megrajzolt világ, a növényekkel meg az állatokkal (meg azokkal a medúzaszerű repülő magokkal vagy mikkel) (júj meg a szárnyával együtt pörgő kissárkányszerű élőlénnyel! az volt a legjobb.) és a háromdés cuccok is jók voltak, az elején még rendesen forgolódtam is kicsit hogy mögélássak a tárgyaknak, meg vagy kétszer el is húztam a fejem egy felénk repülő akármi elől... az elején volt egy kicsit "A bolygó neve: Halál"-os hangulata a dolognak, meg voltak benne Exo-k (amik olyanok mint a Mechek, csak kisebbek) amikért szintén odáig vagyok, és a sztori ezzel a világgal együtt rendesen magával ragadott (akkor is ha sokak szerint majdnem ugyanaz, mint a Pocahontas). a Gyűrűk urát nézném meg még szívesen így...

1 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

én a pocahontas-ra ennyire nem emlékszem. viszont a kedvenc (olyan) könyvem (ami nem palahniuk vagy lázárervin) ugyanúgy néz ki, mint ez, ha nem jobban. a története meg olyan, h. az a kedvenc (...) könyvem (...).