2010. augusztus 7., szombat

Gyárfeszt #2

a második nap úgy kezdődött, hogy egy gitárral meg egy erősítővel nekivágtam a Gyárnak. meg még páran többiek is, akikkel bevettük magunkat egy irodaépület egyik szobájába, és eljátszottuk a Paradise City-t. vagy hatszor. meg még két másik Guns n' Roses dalt, ami tök jó, csak éppen kár, hogy sose szerettem ezt a zenekart. de volt még 1-2 rendes zene is, úgyhogy nem volt ez olyan rossz. (a falakon metálbandák zenészei voltak, jórészt bőrszerkóban és arcfestékben, valamint a Barátok Közt korábbi lányai, mindannyian fehérneműben.) végülis egész hasznos volt ez a próba, mert egyrészt megint lettek fiszhólyagjaim az ujjaimon, másrészt rájöttem, hogy baromira kijöttem a gyakorlatból. aztán leszakadt a vihar, kihúztuk az erősítőket a konnektorból, bámultuk a villámokat és a szakadó esőt, aztán amikor meguntuk (a vihar még nem), elindultunk. találkoztunk a HMTM zenekarral a művészbejárónál, aztán szereztem némi vacsorát egy kínaiban (megkérdezték hogy ilyet kérek-e, és ilyet, és ilyet, és ilyet kérek-e hozzá, és kicsit legyen meleg vagy nagyon, és hogy biztos hogy nem kérek-e ilyet, adnak kóstolót, és hogy kérek-e innivalót, van ilyen meg ilyen, és miután nem kértem, adtak egy pohár vizet. szerintem rendesek.), aztán a szomszéd vegyesboltban vettem vizet, a visszajáróban pedig kaptam egy római szerződéses ötvenforintost, amit amikor észrevettem a kezemben, sikerült egy hangos "váó"-t hallatnom, a pénztáros pedig elégedetten nyugtázta, hogy ennyire örülök a termékeik olcsóságának. annyira örültem, hogy kisétáltam a bevásárlókosárral a boltból, úgy kellett visszavinnem aztán.

Türüppel és Pakával az Újgyőri főtéren találkoztunk, onnan mentünk a Gyárba. a félliteres ásványvizes palackot ott kellett hagynom a bejáratnál, mert bár a Gyárfeszt szabályzata azt írja, "a fesztiválra nem hozhattok be szeszesitalt, üdítőitalt bontott 0,5 literesnél nagyobb kiszerelésben", erről a biztonsági őrök nem voltak tájékoztatva, és nem is tőlem várták az engedélyt erre, úgyhogy a palack kint maradt, mi meg bementünk. a Zöld színpadnál ott találtuk a többi népséget (sokan voltak, nem sorolnék fel mindenkit), a zenekar beálldogált a színpadon, aztán elkezdték. jó volt, ügyesen játszottak, bár színpadi mozgásból lehetett volna kicsit több, meg kéne valami szólókiemelő funkció a szólókra, hogy ne csak látni lehessen őket, de ettől függetlenül jó volt. aztán megnéztük a Mytrát, akik bejöttek, játszottak egy dalt, közölték hogy "és most az utolsó számunk...", aztán kimentek. aztán lett Idoru, akik jók, csak azokban az idióta rövidnadrágokban elég furán néznek ki. konkrétan akrobatikus j-rockot vagy metált vagy nemistudommit játszanak, az ugráláshoz pedig biztos kényelmetlen a fekete hosszúnadrág, de ezekben a tesinadrágokban vagy p_csagatyákban eléggé... érdekesen mutattak. a Roadot az épületből hallgattuk végig, mert szakadt az eső, bár volt aki így is kiment a vízbe pogózni. az épület plafonján voltak írásvetítővel kivetített minták, ami meglehetősen fun. aztán a Vad Fruttik végét láttuk még az eső után, aztán jött egy Paddy and the Rats, akik nagyonjóóók, olyan bulit csaptak ezek az álír srácok, hogy öröm volt ránézni. csak kár, hogy nincs fuvolistájuk, pedig kéne egy nekik szerintem. aztán elköszöntünk, ezzel megúszva a tömeget, illetve lemaradva a zárószámról és a három ráadásról.

2 megjegyzés:

Tomi írta...

szólókiemelő funkciót úgy hívják, hogy a többiek a szóló alatt ne azzal legyenek elfoglalva, hogy nekik hallatszaniuk kell, mert sztárok.

fiszhólyag mi? mennyit gondolkoztál ezen? :P

lightpost írta...

a fiszhólyagot talán még Anett mondta Pistikének néhány évvel ezelőtt. vagy fordítva, nem tudom :)