2010. augusztus 8., vasárnap

Gyárfeszt #3

este lett és reggel lett, harmadik nap. a nap jórészt társasozással telt Türüppel és Nappal, aztán megpróbáltuk megnézni a 300-at, de alvásba fulladt a dolog. este újra Gyárfeszt, ismét Gergővel mentünk, de most elég kevés ismerőssel találkoztunk. a Szabad Európa Rádiót és a Kisavast kihagytuk, rögtön a ZUP-ba csöppentünk bele. ők jók, de a Nothing Else Matterst elég pocsékul sikerült feldolgozniuk. a többi dal jó volt, bár én hiányoltam a Szomorú Szamurájt, mondjuk ők is. aztán átnéztünk a PieOnEar-re, az nem volt olyan jó. néha hamisak voltak az énekek, és nem is volt elég erőteljes. mondjuk a Roots Bloody Roots jó volt, de az csak egy refrén erejéig tartott, egy vendégénekessel. aztán elmentünk megkeresni Kisádámot a pincében, ahol ő volt a teknobatikus, de kicsit lassan értünk oda, merthogy egy kedves ismerősöm úgy megörült, hogy nekem rohant kitárt karokkal, és sikerült úgy lefejelnie, hogy negyed óráig véreztem. miután kibuliztuk magunkat a padon ülve, meglett Kisádám, meglett a batik, megnéztük a Fish-t, akik nem éneklik el a refréneket egyszer sem, mert a közönség úgyis tudja őket, csak én nem. aztán jöttek Kowáék, akik még mindig ugyanazt az egy számot játsszák egész koncert alatt, csak mindig más szöveggel. volt tüzijáték meg kamera, aztán ugyanúgy zárták a koncertet mint tavaly, aztán vége lett.

ez volt az idei Gyárfeszt, részemről.
jövőre folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések: