2008. március 14., péntek

egyetemi napok...

az elmúlt három órát azzal töltöttem, hogy kijavítsak egy hiányosságot az előző héti progházimban. kellett hozzá némi matek-átnézés ("mi is az a szinusztétel...?"), némi merő képernyőbámulás ("hol a francban lehet a hiba?!") és némi módszeres próbálkozás ("ha ezt most innen kitörlöm, akkor vajon jobb lesz?"). végre elkészültem vele, no nem úgy mint azt a tanár kérte, de működik. írtam neki egy levelet, hogy ha mégsem jó így, akkor még vasárnap éjfélig legyen időm kijavítani, megint.

ugyanez a vasárnap éjfél a határideje annak a programozásfeladatnak, amit a legutóbbi órán kezdtünk el, de nem sikerült befejeznem; és az óra végén feladott "rendes" házit is akkorra kell beküldeni. úgy nézem, vidám hétvégének nézek elébe... ma voltam egy jelekkorrepetáción (ezerötért...) és egy progkonzultáción, és még ki is aludtam magam, de most ez megint értelmét veszti, tekintettel arra, hogy lassan hajnali kettő lesz, és még be se pakoltam a pakkomat, amit holnap hazaviszek.

a progházin kívül el kéne kezdenem lassan a jelekházinak is utánajárni, de ehhez előbb meg kéne értenem az eddigi anyagot. amire persze nem lesz időm, mert kezdődik a zéháidőszak, szerdán matek, pénteken közgáz (hivatalosan mikro- és makroökonómia, nemhivatalosan "mikmak"), és ebbe a hétvégébe mindezeken túl egy bárányfelhős meg egy írzenekaros próbát is be kéne iktatni, meg némi alvást, meg egy csomó időt a Kedvesemmel meg a családommal... a haverokról nem is beszélve. szóval érdekes lesz...

viszont arra jutottam, hogy nem fogok többet itt nyavalyogni hogy így nehéz meg úgy nincs időm. majd ha történik valami csoda (vagy ha megbuktam :P), szólni fogok.

Nincsenek megjegyzések: