2008. március 9., vasárnap

hangulatjelentés

egész szimpatikus most a világ. otthon voltam és találkoztam a Kedvesemmel (bár elfelejtette elhozni a bérletemet), a barátaimmal (bár nem volt az a hűdenagy buli), volt egy egészen jól összeszedett koncertünk (bár nem volt az a nagy tömeg), nemrégiben felvett SzP egy számot nálunk és jó lett (bár a szomszédok biztosan panaszkodni fognak), volt borongós idő és nosztalgikus hangulat, volt népszavazás (amúgy miért is kell mindhárom kérdésre ugyanúgy válaszolni? egy olyan plakátot sem láttam, hogy "nem-nem-igen" stb.), volt vonatozás SzP-vel, tervbe jött egy zenekar FT-vel, egy koncert holnap estére (kivételesen nézői szemszögből), és... most olyan nyugodt minden.

de majd meglátjuk, mi lesz. nem mindig érzem úgy, hogy tényleg kellett nekem ez az egyetem. rengeteg mindent tanulnék szívesen, bölcsésztárgyaktól kezdve az építészeten át a dzsesszbőgőzésig (mondjuk), de a mostani tárgyaim közül van, amit kihagynék. de állítólag ez mind-mind nagyon fontos. ám legyen. de azt azért vésse az eszébe az egyetem, hogy bár mindhárom felvételi jelentkezésemmel villamosmérnökit jelöltem meg, én NEM villamosmérnök akarok lenni. és ehhez tartsa magát.

amúgy újra Pesten. néha már szombatról vasárnapra múló éjszaka, Miskolcon is azt álmodom, hogy péntek van, és végre mehetek haza. olyankor annyira jó.

Nincsenek megjegyzések: