2008. március 11., kedd

koncert meg egyetem

voltunk ma ír koncerten VE-vel és SzP-vel, és jó volt nagyon. kéne nekünk is újra csinálnunk valami koncertféleséget... remélhetőleg fogunk, csak a próbákat kéne tudni újra összehozni - két vagy három rendes próba után már újra koncertképesek lehetnénk.

aztán két tárgyból bejelentkeztem korrepetációra, mivel a progházik miatt nincs időm semelyik másik tárgyra tanulni, és a nagyházit még ki sem adták. mivel nincs tavaszi szünetünk (jó, van egy húsvéthétfőnk, de ennyi), ezért nemtom mikor fogom utólérni magam. pedig utól kéne, mert kezd meginogni a műegyetemi létjogosultságom.

de ma megújítottam a diákigazolványomat, úgyhogy legalább még egy fél évig biztonságban érezhetem magam. megkapom a diákkedvezményt a múzeumokban.

3 megjegyzés:

bemapoe írta...

Az Irish Coffee-t én is ismerem, és tényleg jók. :)

lightpost írta...

ugye hogy ugye? :)
ezért szeretnénk mi is valami hasonlót csinálni.

Mese írta...

nem akarunk hasonlót:-)mást akarunk,de ilyen jót azt már igen:-)